پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

رادیو «اربعین» راه‌اندازی می‌شود

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 454606
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی (ع) و به منظور پوشش اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران حسینی، با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی «رادیو اربعین» راه اندازی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از میزان، پیاده روی اربعین حسینی (ع) یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات شیعیان، علاقه مندان و شیفتگان حسینی (ع) است که مسلمانان تا دیگر ادیان در این راهپیمایی که از نجف تا کربلا انجام می‌شود شرکت می‌کنند و هر ساله رسانه‌ها این بزرگ‌ترین تجمع انسانی دنیا را ثبت و ضبط می‌کنند.

با توجه به اهمیت و گستردگی این مراسم معنوی، معاونت صدای رسانه ملی شبکه رادیویی جدیدی را با نام «رادیو اربعین» راه اندازی نموده است که در آستانه اربعین حسینی آغاز به کار کرده و ضمن پوشش پیاده روی زائران حسینی، از زوایای مختلف به ثبت و ضبط رویدادهای این اجتماع بزرگ می‌پردازد.

ارسال گزارش‌هایی از این مراسم باشکوه، گفت‌و‌گو با عزاداران حسینی (ع) و انعکاس حال و هوای آنان، روایت واقعه بزرگ عاشورا برای شنوندگان و ارائه آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمت رسان از جمله محورهای مورد توجه رادیو اربعین خواهد بود.

این رادیو از ۲۳ آبان ماه تا ۱۳ آذر ماه بر روی موج اف‌ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز در تهران و استان‌های مرزی کشور و همچنین بر روی DVBT برای مخاطبان کل کشور و بر روی اپلیکیشن موبایل برای مخاطبان در اقصی نقاط دنیا پخش خواهد شد.

مدیر شبکه رادیویی «اربعین» رضا کوچک‌زاده است که مدیریت رادیو گفتگو را نیزبرعهده دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *