پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
از اتفاقات خرم‌آباد خجالت کشیدم و قطعا تبعات خواهد داشت

میراسماعیلی قوانین کوراش را هم نمی‌داند

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 454497
سرمربی پیشین تیم ملی کوراش گفت: وقتی صحنه کتک خوردن نماینده ازبکستان را در رقابت‌های جهانی دیدم، خجالت زده شدم چون آنها بارها در کشورشان به بهترین نحو از ما پذیرایی کردند.
به گزارش جهان، خسرو دلیر که در سال‌های گذشته بارها به عنوان سرمربی تیم ملی کوراش به همراه این تیم در میادین مختلف حاضر شده است در مورد نحوه برگزاری رقابت‌های جهانی این رشته که چند روز پیش به میزبانی خرم‌آباد به انجام رسید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: بارها در کشور ازبکستان مسابقه دادیم و آنها به بهترین نحو میهمان‌نوازی کردند و حتی رئیس فدراسیون‌شان تا فرودگاه به استقبال تیم ایران می‌آمد. وقتی روز جمعه صحنه کتک زدن نماینده این کشور را در وسط میدان توسط برادر یکی از ملی‌پوشان کشورمان دیدم واقعا خجالت‌زده و شرمسار شدم.
 
وی ادامه داد: این حرکت به پای میزبانی کشورمان نوشته می‌شود و نباید از کنار آن به راحتی عبور کرد. رئیس فدراسیون جهانی از ازبکستان است و قطعا تبعات این موضوع را خواهیم دید. نباید میزبانی را به استانی می‌داند که مقدمات برگزاری در آن فراهم نبود. اصلا چه لزومی داشت آرش میراسماعیلی که تجربه زیادی در کوراش ندارد به یک باره به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود و این موضوع در شرایطی باشد که حتی قوانین جهانی این رشته را نمی‌داند؟
 
سرمربی پیشین تیم ملی کوراش تصریح کرد: در قوانین آمده است در شرایطی که مبارزین در وقت مشخص مساوی شوند، مبارزی برنده است که آخرین امتیاز فنی را گرفته باشد. طبق این قانون نماینده ازبکستان برنده مبارزه مورد نظر در روز جمعه بود. نماینده کشورمان آخرین امتیاز را از اخطار گرفته بود که این موضوع امتیاز فنی محسوب نمی‌شود. به هر حال امیدوارم اتفاقات ناخوشایندی که در خرم‌آباد افتاد برای کشورمان تبعات شدیدی نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *