پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تعیین وضعیت مفقودین منا تا ۱۲ روز دیگر

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 454335
رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: ظرف ۱۰ تا ۱۲ روز دیگر تکلیف مفقودین فاجعه منا به‌ ویژه وضعیت آقای رکن‌آبادی را مشخص می‌کنیم.
به گزارش جهان، سعید اوحدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ زائر ایرانی مفقود است که با توجه به آزمایش «دی ان ای» که انجام‌ شده و به عربستان داده‌ایم امیدواریم مقامات سعودی در تطبیق«دی ان ای» مساعدت خود را نشان دهند.

وی افزود: با توجه به قولی که داده‌اند، ظرف ۱۰ تا ۱۲ روز تکلیف مفقودین به‌ویژه آقای رکن‌آبادی را مشخص کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور عنوان کرد: با توجه به این که در آستانه اربعین هستیم بنا است در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه موکبی برای جان‌باختگان منا داشته باشیم که با درج عکس و نمادی از این عزیزان، بنا به گفته مقام معظم رهبری یاد آن‌ها را زنده نگه‌داریم.

وی بیان کرد: در سازمان حج و زیارت با توجه به ارتباطی که با وزارت امور خارجه و مجموعه‌های بین‌المللی داشتیم تا این لحظه خبری از آقای رکن‌آبادی نداریم.

اوحدی با بیان اینکه اگر کسی می‌خواست ربایش انجام دهد ممکن نیست و باید به‌عنوان یک مطالبه جدی توسط دستگاه‌ها انجام شود، تصریح کرد: بخشی آشفتگی عربستان و بخشی کج‌سلیقگی است که باید بر خواسته‌های خود مصمم باشیم و در تمامی مجموعه حج و زیارت نمادی به نام جان‌باختگان فاجعه ساخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *