جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۶
۳۶
واکنش اینستاگرامی به نامه محسن هاشمی به زاکانی؛

شکایت نیابتی و پز مظلومیت پس از آن قدیمی شده/ یک پیشنهاد به شهردار برای تابلونوشته "سه راه یاسر"

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 454333
نامه پر كینه شما را خطاب به علی زاكانی، خواندم. با همه عوام فریبی كه قصد آن را داشته اید در میان عصبانیت اشرافیتان به نكات خوبی اعتراف كرده اید. هر چند شما فكر می كنید می توان تاریخ را عوض كرد اما ماشاءالله بستگان شما آن قدر تاریخ ساز هستند كه امان به فراموشی ذهن ها نمی دهد.
گروه سیاست جهان نيوز ـ محمدامین توکلی زاده، کارشناس مسائل سیاسی و رسانه، در پاسخ به نامه محسن هاشمی، فرزند ارشد آقای اکبر هاشمی رفسنجانی خطاب علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران درصفحه اینستاگرام خود نوشت:

جناب آقای محسن هاشمی

نامه پر كینه شما را خطاب به علی زاكانی، خواندم. با همه عوام فریبی كه قصد آن را داشته اید در میان عصبانیت اشرافیتان به نكات خوبی اعتراف كرده اید. هر چند شما فكر می كنید می توان تاریخ را عوض كرد اما ماشاءالله بستگان شما آن قدر تاریخ ساز هستند كه امان به فراموشی ذهن ها نمی دهد.

برادر عزیز

لااقل كمی صبر می كردید از ماجرای خیابان یاسر دور شویم یا یادمان برود سكه های مهدی خان شما را دراوین.

آقای هاشمی

ما برای ابوی گرامی، بسیار احترام قائل بودیم و هنوز هم احترام قائل هستیم و كسی سوابق خوب ایشان و تعاریف امام را منكر نشده كه شما ارجاع می دهید. ما همان ها هستیم كه هر جمعه شعار می دادیم خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد و ابوی محترم از آن بالا با لبخندشان تحسینمان می كرد و می فرمودند متشكرم، بفرمایید. ما برای دفاع از آن هاشمی در مقابل دشمنان انقلاب هزینه ها داده ایم و ناسزاها شنیده ایم و حتی بعضا كتك دفاع از آن هاشمی را خورده ایم اما امام به ما آموخت "ملاك حال فعلی افراد است." ای كاش شهردار تهران با شجاعت این كلام نورانی امام را بر سر در سه راه یاسر می نوشت تا رهگذران این منطقه خوش آب و هوا یادشان نرود امام حواسش به همه جا بوده حتی پس از خودش...

فله ای بودن حضور در انتخابات و افراطی عمل كردن شورای نگهبان را خودتان با بیانات نورانی امام تطبیق دهید كه مدعی شناخت حضرت امام رحمت الله علیه هستید. البته از ابوی محترم هم می توانید كمك بگیرید.

البته الحمدالله قوه قضاییه ما به آن قدرت رسیده كه بتواند پدرخوانده ها را محاكمه كند و به عنایت الهی و حمایت مردمی این رویه تداوم خواهد داشت اما ما می دانیم محكمه ای كه به نفع قدرتمندان نباشد تشریفاتی می خوانندش و انتخاباتی كه خروجی اش حضرات نشوند حتما تقلب در آن شده و مردم هم كاملا با این اراجیف آشنا هستند.

اما آقای محسن هاشمی در مورد سخنان شجاعانه علی زاكانی در دادگاه، كاش دقت می كردید چرا پرونده سازی بی نتیجه ماند. مطالب چندین بار تقطیع شده جناب آقای حمید روحانی و ادبیات آن در مرور سوابق درخشان ابوی ربطی به زاكانی ندارد و اگر حاج آقای شما پاسخی دارند می توانند محترمانه به مطبوعات بدهند تا منتشر شود. این روش كه رسانه ها به صورت نیابتی دادگاهی شوند و بعد شاکیان پز مظلومیت بگیرند، شیوه قدیمی شده برادر جان.

البته علی زاكانی روزی كه پا به عرصه عدالت طلبی و مبارزه با فساد گذاشت می دانست با چه هزار فامیلی در افتاده است اما با شجاعت پرونده تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد را به ثمر رساند و همان شد كه در دستور تخریب حضرات خوش نشین قدرت، قرار گرفت و بسیاری از كینه های قبیله فتنه گر از ایشان، از باب رسوایی های آنها در پرونده دانشگاه آزاد است كه خود مثنوی هفتاد من است.

البته ناگفته نماند ایشان در ملاقات اجباریشان با جناب آقای هاشمی، سعی كردند زمینه های اصلاح این مفسده را از درون فراهم آورند و قول های آقای هاشمی هم در این مورد بسیار امیدبخش بود اما نشد آنچه كه باید می شد و در نهایت تصمیم متهمان بر تخریب نماینده مردم چربید.

البته زاكانی فقط در مقابل این طایفه دادخواهی مظلومان را نكرده است كه همه شاهد آن بوده اند كه با احمدی نژاد، رحیمی، مشایی و مرتضوی هم محكم و استوار مقابله كرد و هزینه آن را هم پرداخت نمود و این رویه عدالتخواهانه نیز با توجه به شناختی كه از ایشان داریم تمامی نخواهد داشت.

هاشمی گرامی

ملت ایران خان گزیده است، از روحیه اشرافی و خودبرتربینی متنفر است و همان بود كه امام، محرومین را ولی نعمت خود می دانست و مردم هم عاشق او بودند و برایش جان می دادند. گاهی اوقات شرمندگی و عذرخواهی عزت می آورد. این خود حق پنداری ها مردم را ناامید می كند و بالاخره چند صباحی دیگر همگی میهمان دادگاهی خواهیم بود كه امكان فریبش نیست و به هیچ وسیله ای وكیل گران قیمت نمی توان برایش گرفت.

خدا حقیر و حضرت عالی را و اگر اجازه بفرمایید ابوی گرامیتان را هدایت فرماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر روز به درجه منفور شدن ابن خاندان بالاتر می رود و به تعداد منتقدین آنها اضافه می شود
سیاح
هرچه زمان می گذرد واقعیت بیشتر معلوم می شود
ریشه مشکلات کشور نگاه ارباب رعیتی و اشرافیت است
ریشه مشکلات خیلی اساسی تر از این حرفاست .مشکل بی ایمانی فساد 80 درصدی مسئولین چه هاشمی چه احمدی نژاد و خ...
منفور تو واون احمدی نژاد هستید
واقعا افسوس ک ما چه شعارهایی که در حمایت از این رفسنجانی دادیم و چه کتک ها ک نخوردیم
حالا دشمناش اومدن شدن حامیش
ن
نه ما در حمایت از این رفسنجانی شعار ندادیم

بلکه در حمایت از آن رفسنجانی که یار امام و ولایت بود شعار دادیم

و ما افسوس به خاطر شعر دادن نمی خوریم بلکه افسوس به تغییر این بنده خدا می خوریم

خداوند عاقبتشان را ختم به خیر کند
علي
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقاي توكلي زداه و همچنين آقاي زاكاني
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت دمت گرم جواب این حضرات خود برتر بین را باید داد.
بهنام
خود گویید و خود خندید برادران افراطی
Romania
خداوند شما را به راه راست هدایت کند
بنی آدم
ما میگیم و میخندیم، شما هم بسوز و گریه کن عزیزم!
مقدم
نه تو بگو ، ما ميخنديم٠از سر تا ٠٠٠وقتي حرف ميزنند خنده مي آيد خلق را٠٠٠٠٠٠٠٠افراطي تويي كه حرف حق رو نميتونه بشنوي!!!!!!
معلومه افراطی کیه.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
می گوییم و پرده از چهره نفاق بر می داریم و به ریش بی ریشه ( یا بی ریش) باطل که کف روی آب است می خندیم چون رفتنی است
خاندان جنجالی افراطی اند. افراط در جاه طلبی و خودخواهی و قدرت طلبی!
United States
بیچاره مهدی هاشمی کوچک ترین جرائم رو توی خاندانش مرتکب شده بود و به بیشترین حکم گرفتار شد
لدت بردم از این نامه. بعید است که این‌ها به راه راست هدایت شوند. اما از خداوند می‌خواهم تمام زاکانی‌ها و کسانی را که برای دادخواهی این ملت مظلوم از هیچ چیز دریغ نمی‌کنن پایدار و سلامت بدارد و روز به روز بر عزت‌شان بیفزاید. دست خدا همراه تمامی کسانی که با جان و دل عمار رهبرند و حامی مردم مظلوم
نصیری
دلم خنک شد
تا طایفه ،تفکر واسلام این خاندان دراین کشور هست این مملکت به سوی اسلام خمینی وآبادانی واقعی پیش نمی رود.
تو خودت در برابر عظمت هاشمی مگسی بیش نیستی
کلامت وزوزی بیش نبود
عظمت؟؟
اونوقت این عظمت کجاست رفتنیه؟خوردنیه؟دیدنیه!!!
سیاح
تو چرا عصبانی هستی !?
اگر هاشمی عظمت دارد و این نوشته هم وزوز مگس ، خوب تو چرا اینقدر با عصبانیت نوشتی !?
آرام باش و به عملکرد هاشمی از فتنه ۸۸ به بعد دقت کن ، همین .
کیوان
Iran, Islamic Republic of
وافعاً توهم و تکبر در طرفداران این خاندان هم نفوذ کرده به طوری که حق را نمی شوند.
آرزو می کنم شما با هاشمی عظیم محشور بشی.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
عظمت هاشمي !!!!
آخ نگو الان غش مي كنم !!!
عظمت پوشالي ....
واقعا عجيب است اين هاشمي ها عجب روي دارن
حرف دل یک ملت را زدید. ببینید مظلومیت (و در عین حال درایت) آقا را در مواجهه با این قوم.
اين نامه همش توهين بود
بر فرض رفتارش اسلامي نبود شما نميشد مودب باشيد
علی
Iran, Islamic Republic of
بله دوست گرامی
هرچند با وجود خدمات بیشماری که آقای هاشمی در طول سالهای قبل از انقلات و پس از آن داشتن، ابهامات و سئوالات بیشماری در خصوص رفتارهای اخیر ایشون و خانوادشون مطرح هست و تغییر رفتار محسوسی که نشان از پیدایش زاویه با ولایت داره ، در ایشون احساس میشه، اما یادمون باشه اگه ولایت پذیر هستیم، باید رفتار و حرفمون هم مثل امام و رهبری باشه. اگه این نامه باعث شد دل ما خــــنــــک بشه، بدا به حال ما که نیتمون خنکی دله ، نه سخن حق گفتن و شنیدن


بیشتر مواظب باشیم.
الف ط
آفرین سخنان به جا ودر خور تحسین .به قول معروف سخن از دل ما میگویی
واقعا اين ها از جان مردم چه مي خواهند
Iran, Islamic Republic of
شما فکر می کنید تاریخ را می توانید تغییر دهید . سربازان امام پشت سر یاران امام ایستاده اند .
سربازان امام امروز درسوريه در مقابل داعش هستند در خيابان ياسر
کیوان
سنگ پای قزوین،اسمش بد در رفته.... ازین به بعد بگیم سنگ پای رفسنجان.از بس اینا روو دارن. داداشه توو زندانه هنوز دارن میگن ما پاک پاکیم.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
همون قدر كه اوباما و ساركوزي و بلر پاكند اينها هم پاكند !!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نصيحت ابلهان را چون گردكان بر گنبد است !!
ريشه همه مشكلات خاندانی هستند كه دستشان با اجانب بخصوص غرب جنايتكار تو يه كاسه است هم از توبره انقلاب مي خورند و هم از آخور غرب . زهي وقاحت و پررويي !!!؟
براي ملت و خانواده شهدا شاخ و شونه و اسلحه مي كشند مست ثروت و قدرت شده اند رفتارشان مثل ساواكي ها و طاغوتي هاي زمان قبل از انقلاب شده يه جورايي بت شده اند و عده ايي بت پرست دور خودشان جمع كرده اند حرف حق را بر نمي تابند .
خدا کنه عمل بشه