کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام زمان فروش بلیت پروازهای اربعین

17 آبان 1394 ساعت 8:18

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: در جلسه شب گذشته با شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد ایرلاین‌ها ظرف امروز و فردا نسبت به اخذ مجوز زمان پرواز فرودگاه مقصد برای پروازهای عتبات اقدام کنند.


به گزارش جهان، مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با فارس، درباره برقراری پروازهای اربعین و فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین حسینی امسال توضیح داد: تا پیش از این مقرر بود روز شنبه ۱۶ آبان ماه فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین امسال انجام شود، اما متاسفانه به دلیل بروز مشکلاتی برای شرکت‌های هواپیمایی، امروز این پروسه عملیاتی نشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ۴ جانبه بین ایرلاین‌ها، انجمن شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: در این جلسه که شب گذشته در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، ایرلاین‌ها به بیان مشکلات خود در اخذ مجوزهای پروازی و زمان پروازها پرداختند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه پروازهای عتبات نیز تابع قوانین پروازهای بین‌المللی است، توضیح داد: در پروازهای بین‌المللی لازم است، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه مقصد و فرودگاه مبداء و مجوز زمان برقراری پرواز اخذ شود.

اسعدی سامانی توضیح داد: متأسفانه شرکت‌های هواپیمایی تا روز گذشته نتوانستند برخی از مجوزهای فرودگاه مقصد را دریافت کنند و بدین ترتیب در فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین امسال مشکلاتی رخ داد.

اسعدی سامانی اضافه کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی پیگیری‌های مداوم خود را از فرودگاه مبداء و مقصد انجام دهند، تا مجوز زمان پرواز اخذ شود.

وی این را هم گفت که شرکت هواپیمایی معراج بعد از ظهر گذشته موفق به اخذ مجوز پرواز و زمان انجام پرواز از فرودگاه مبدا و مقصد شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: بدین‌ترتیب مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی ظرف امروز و فردا نسبت به اخذ مجوز از فرودگاه مبداء و مقصد اقدام کنند و از روز سه‌شنبه ۱۹ آبان، فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین حسینی آغاز خواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از زائران اربعین و مردم اظهارداشت: به هرحال همه تلاش خود را کردیم که مجوزهای پروازی تا روز شنبه ۱۶ آبان اخذ شود، اما این هدف محقق نشد.


کد مطلب: 454258

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/454258/اعلام-زمان-فروش-بلیت-پروازهای-اربعین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com