جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

اردوی‌تشکیلاتی بلاغ‌مبین برگزار شد+عکس

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 454252
اردوی تشکیلاتی و کادرسازی بلاغ مبین با هدف معرفی و تربیت افراد جدید برای ستاد و بدنه موسسه جهادی تبلیغی بلاغ المبین در مشهد اردهال برگزار شد.
به گزارش جهان، موسسه بلاغ مبين يك تشكل مردم نهاد و غير دولتي است كه از سال 1382 (سال نهضت خدمت رسانی) و براي خدمت رساني به مناطق محروم، توسط جمعي از طلاب تشكيل گرديد. هدف اين موسسه «ترویج روحیه جهادی در کشور به خصوص در میان طلاب» و «رفع محروميت فرهنگي و پیشرفت همه جانبه مناطق محروم» مي‌باشد و تمام فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، عمراني و تبليغي موسسه در اين راستا و با اين هدف انجام مي‌شود.


استفاده از توانایی اعضاء گروههای زیرمجموعه موسسه بلاغ مبین مستلزم شناسایی توانمندی های ایشان است ، بنابراین جهت آشنایی بیشتر اعضاء هر گروه با فعالیتهایی که در دیگر بخشهای موسسه انجام می پذیرد ، و همینطور ارائه جهت واحد به تمام بخشها ، این اردو طراحی و اجرا شد که در آن هر کدام از افراد با برنامه ها و طرح های گروه های دیگر بیشتر آشنا شدند . 


از مشخصات اردو فضای ساده و صمیمی بود که از ابتدا بین شرکت کنندگانی که در طول راه با همدیگر آشنا شده بودند، جریان داشت، و این امر  اردو را جذابتر و قابل استفاده تر کرده بود زیرا حضور در جلسات آموزشی را حضور در کلاس نمی دانستند، بلکه آن را یک همفکری دوستانه برای تقویت فعالیتهای فرهنگی بحساب می آوردند. این حضور توأم با انگیزه، نظم در برگزاری برنامه ها و اجرای به موقع آنها را نیز بدنبال داشت. 

معنویتی که از همجواری با امامزاده شهید حضرت علی بن محمد الباقر علیهما السلام حاصل شده بود و هوای مطبوع مشهد اردهال ، از نعمتهای الهی بود که برگزاری اردو را با توفیق بیشتری همراه می کرد. 




 



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *