شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

"ماهواره ملی" توسط یک شرکت خارجی!

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 454083
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش پهنای باند داخلی به ۴هزار گیگابیت در ثانیه تا ۴۵ روز آینده خبر داد و گفت: امیدواریم به‌زودی به مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت ماهواره ملی برسیم.
"ماهواره ملی" توسط یک شرکت خارجی!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمود واعظی شب گذشته در حاشیه نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پهنای باند داخلی در ابتدای دولت یازدهم ۶۲۰ گیگابیت در ثانیه بود که هم اکنون به ۲۴۰۰ رسیده و تا ۴۵ روز آینده به ۴هزار گیگابیت در ثانیه افزایش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه روند توسعه افزایش پهنای باند داخلی در دولت تدبیر و امید
واعظی: ماهواره ملی با کمک یکی از شرکت‌های سازنده خارجی در دستور کار است
ادامه دارد، عنوان کرد: اجرای کامل دولت الکترونیک بدون توسعه پهنای باند امکان پذیر نیست.

واعظی با اشاره به اینکه ساخت ماهواره ملی با کمک یکی از شرکت‌های سازنده خارجی در دستور کار است، ابراز کرد: در این زمینه با چند شرکت مشاوره‌ای برای تدوین مشخصات فنی مورد نیاز ساخت ماهواره ملی وارد مذاکره شدیم و امیدواریم زودتر به نهایی شدن جهت انعقاد قرارداد برسیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بعد از توافق هسته‌ای و برجام رویکردها تغییر کرده و به‌طور حتم در این زمینه توفیقاتی خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *