پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران عنوان کرد:

هشدار اقبال‌شاکری درخصوص گود برج‌میلاد

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 453993
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر فرصعت زمانی نیلینگ گود میلاد به اتمام رسیده باشد خاصیت پایداری خود را از دست می دهد و جزو گودهای خطرناک می شود.
به گزارش جهان، اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تذکر دوباره در خصوص گودهای پرخطر شهر تهران در فصل بارندگی گفت: نظارت بر گودها وظیفه سازمان نظام مهندسی است و توسط معاونت معماری و شهرسازی مناطق اعمال قانون می شود.

وی ادامه داد: بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در خصوص گودهای پرخطر و پراهمیت شهرداری به نیابت از مردم برای برطرف کردن خطرهای احتمالی می تواند راسأ به ایمن سازی گود اقدام کند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه گود برج میلاد برای پروژه ای مشترک میان سازمان مشارکت های شهرداری و ناجا تشکیل شده است گفت: متاسفانه به دلیل عدم تعیین تکلیف طرح نهایی این پروژه موقتا متوقف شده و گود نیز بلاتکلیف است.

شاکری با بیان اینکه این گود به سازه برج میلاد هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد گفت: اما اگر مهلت نیلینگ به اتمام رسیده باشد دیگر گود پایداری ندارد و حتما خطرآفرین است.

وی با اشاره به نامه نگاری هایی که در خصوص تعیین تکلیف وضعیت گود میلاد شده است، افزود: بار دیگر نامه ای برای بررسی ایمنی گود برج میلاد به شهرداری ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر تهران چند ماه پیش نسبت به پایان پایداری گود میلاد تذکر داده بود و خواستار رسیدگی به وضعیت این گود شده بود.

همچنین غلامرضا انصاری عضو دیگر شورای شهر نیز نسبت به وضعیت این گود به شهرداری هشدار داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *