شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

توضیح‌رئیس‌دادگاه‌روحانیت‌درباره‌پرونده‌جنجالی

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 453992
رئیس دادگاه ویژه روحانیت در مورد حاشیه های پرونده م- ن توضیح داد
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران قضایی در مورد دلایل بازداشت یک روحانی در شهر قم به نام (م-ن) و اینکه برخی رسانه‌های بیگانه علت بازداشت وی را شکایت یکی از مراجع تقلید مطرح کرده اند گفت: این بازداشت هیچ ربطی به شکایت یکی از مراجع تقلید ندارد و اینها حرفهای دروغ رسانه‌های بیگانه است. چرا که ایشان هیچ گونه شکایتی حتی در این زمینه مطرح نکرده اما متاسفانه این رسانه‌های بیگانه چنین مسائلی را مطرح می‌کنند.

وی افزود: این فرد یک محکومیتی داشت که باید به زندان می رفت که این حکم قطعی و الان بازداشت شده است و اتهامات وی هم مسائل مختلفی است.

رئیس دادگاه ویژه روحانیت درباره پرونده شیخ استخاره (جعفری تبار) و قطعی شدن این حکم هم گفت: برای من منع قانونی مطرح نیست اما نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.

منتظری همچنین دباره پرونده شکایت آقایان رسایی و اشرفی اصفهانی هم گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات تمام شده و آماده ارسال به دادگاه است.

منتظری به عنوان رئیس دیوان عدالت درباره اینکه بیشترین شکایات به دیوان عدالت اداری برای کدام دستگاه ها است گفت: طبق معمول مسائل مرتبط با بیمه هاست. آموزش و پرورش و وزارت کار هم شکایت علیه آنها زیاد است و بعد از آن هم شهرداری ها هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *