جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیروزی دورتموند و لیورپول در لیگ اروپا

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 453968
تیم‌های دورتموند و لیورپول موفق شدند حریفانشان را در لیگ اروپا شکست دهند و یاران علیرضا جهانبخش نیز در ادامه نمایش ضعیف خود در این فصل برای آوگسبورگ، تن به شکست دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول میهمان روبین کازان روسیه بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و اولین تیم انگلیسی شود که در این شهر به پیروزی رسیده و بعد از سه سال اولین برد اروپایی خارج از خانه خود را کسب کند. لیورپول در روسیه میزبان خود روبین کازان را با تک گل دقیقه 52 جردن ایبه شکست داد تا با 6 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.
 
در دیگر بازی هم زمان سیون سوئیس در خانه با بوردو فرانسه یک بر یک مساوی کرد.
 
ویارئال به مصاف دینامو بلاروس رفت و در نهایت علی رقم عقب افتادن در دقیقه 54 با دو گل روبرتو سولدادو مهاجم سرشناس و با تجربه خود در دقایق 72 و 80 به بازی برگشته و این دیدار خارج از خانه را به سود خود به پایان رساند.
 
در چهارمین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، بروسیا دورتموند در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک میزبان قابالا، نماینده آذربایجان بود که در پایان همچون دیدار رفت به برد پرگل رسید و با 4 گل صاحب برتری شد. در این دیدار مدافع حریف، اوبامیانگ، میختاریان و رویس گلزنان تیم آلمانی بودند.
 
همچنین در یکی دیگر از بازی‌های مهم آلکمار که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ثابت خود قرار داده بود با نتیجه 4 بر یک در آلمان برابر آوگسبورگ شکست خورد تا نتایج بد این تیم ادامه داشته باشد. در این بازی جهانبخش در دقیقه 77 زمین مسابقه را ترک کرد.
 
همچنین ناپولی موفق شد با 5 گل میدتی لاند فنلاند را در هم بکوبد.
 
فیورنتینا نیز با دو گل لچ پوزنان را از پیش روی برداشت تا نتایج خوب این تیم ادامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *