جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

هشدار وقوع سیل در 4 استان کشور

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 453936
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با شدت بارندگی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن سیل ها و رودخانه در این استان‌ها پیش‌بینی شده است.
به گزارش جهان، رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آب‌وهوای کشور اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور امروز به دلیل شدت بارندگی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها برای این مناطق پیش‌بینی شده است.
 
وی ادامه داد: امروز همچنین برای مناطق غرب، جنوب غرب و به تدریج شمال غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، زاگرس و سواحل غربی دریای خزر؛ بارش باران و گاهی رعد‌وبرق پیش‌بینی کرده‌ایم که این شرایط را فردا و پس‌فردا علاوه بر این مناطق در سواحل شرقی دریای خزر و مناطقی از جنوب، مرکز و شمال شرق کشور خواهیم داشت.
 
کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: نیز علاوه بر استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان؛ استان‌های زنجان، همدان، مرکزی و نوار شمالی خوزستان با شدت بارندگی مواجه خواهد شد که احتمال سیل و آب‌گرفتگی معابر برای نوار شمالی خوزستان در روز جمعه دور از انتظار نیست.
 
رفیعی در خصوص هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز غبار‌آلود و کمی ابری، به تدریج نیمه ابری خواهد شد و انتظار می‌رود در ارتفاعات بارش باران و برف را داشته باشیم.
 
وی با بیان این‌که فردا در تهران انتظار بارش با وزش باد و در ارتفاعات بارش برف می‌رود ،بیان کرد: بیشینه دمای امروز تهران 15 درجه و کمینه دمای فردا صبح تهران 7 درجه در نظر گرفته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *