چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۳

ضربه بزرگتر از اخراج جهانبازی به پرسپولیس

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 453922
پیش از بازی پرسپولیس و ذوب آهن داور این دیدار اعتراف کرده بود اشتباهات داوری در این فصل عمدتا به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال بوده است.
به گزارش جهان به نقل از جام، روز گذشته یدالله جهانبازی در یک قضاوت جنجالی بازی پرسپولیس و ذوب آهن را سوت زد و ایمان صادقی را به زعم بسیار از کارشناسان داوری اشتباها اخراج کرد.
 
جالب است بدانید جهانبازی حدود یک ماه پیش مصاحبه جالبی در خصوص اشتباهات داوری انجام داد که در ادامه می‌خوانید: «من قبول دارم که پرسپولیس از اشتباهات داوری در این فصل خیلی ضرر کرده و استقلال هم از اشتباهات داوری سود برده اما این مسئله فقط مربوط به این دو تیم نیست. تیم‌های دیگر هم از اشتباهات داوری سود و زیان بردند. سپاهان، ذوب‌آهن و ملوان از اشتباهات داوری سود بردند و نفت و راه‌آهن متضرر شده‌اند اما باور کنید داوران ایران پاک‌ترین داوران فوتبال در جهان هستند.»
 
ادعایی که خشم آبی‌ها را برانگیخت. در مسابقه چهارشنبه اما همین داور بدترین اشتباه فصل را به ضرر سرخپوشان انجام داد تا شگفتی‌ها به اوج برسد.
 
اخراج عجیب و غریب صادقی در دقیقه ۲۲ بازی با ذوب‌آهن، غیر از ۱۰ نفره کردن پرسپولیس برای چیزی حدود ۱۰۰ دقیقه و ضربه روحی به سرخپوشان، تبعات منفی دیگری هم داشت.
 
در حقیقت جهانبازی با این اقدام عجیب و غریبش باعث شد کل تاکتیک‌های برانکو ایوانکوویچ به هم بریزد و تعویض‌های او تحت تاثیر قرار بگیرد.
 
برانکو ناچار شد بلافاصله مسلمانی را تعویض کند که در بهترین روزهای فوتبالی‌اش طی چند سال اخیر به سر می‌برد. بیرون کشیدن زودهنگام بنگستون و حتی احمدزاده هم بخش دیگری از مصایب سرخپوشان در پی تصمیم حیرت‌انگیز داور بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سهیل
" کمپین نه به روحانی (پرسپولیسی ها)" باید تشکیل شود.
روحانی اصلا به فکر ورزش و جوانان و طرفداران پرسپولیس نیست و اهمیتی هم برای آنها قائل نیست.
United States
لعنت به مافیای استقلالی واصفهانی
بزرگوار با لعن و نفرین این و اون تیم پرسپولیس درست نمیشه...یک تیم باید اون قدرت داشته باشه که حتی 9 نفره هم شد باز بهترین نمایش را داشته باشه... نه اینکه از لحظه اخراج بازیکن خودش رو شکست خورده بدونه... خداییش تیم فقط تیم های اروپایی دمشون گرم ... واقعا اخلاق بازیکنان و تماشاگراشون حرفه ایه ....