جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴
ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد:

فراکسیون رهروان با اصولگرایی سنخیتی ندارد

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 453813
نماینده خرم‌آباد در مجلس از نامه‌اش به رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای لغو عضویت وی از این فراکسیون خبر داد و گفت: با وجود عدم شرکتم در جلسات این فراکسیون اما هنوز نامم از لیست اعضای این فراکسیون حذف نشده است.
به گزارش جهان، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عضویتش در فراکسیون رهروان ولایت مجلس، گفت: بعد از تشکیل مجلس نهم در جلسات این فراکسیون حضور یافتم و به عضویت فراکسیون رهروان ولایت درآمدم. ما در آغاز مجلس نهم به دنبال آن بودیم که همه نمایندگان اصولگرای مجلس با هم در یک فراکسیون باشند اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدم فراکسیون رهروان ولایت مخلوطی از تفکرات مختلف است و از اصولگرای ناب گرفته تا اصلاح‌طلب ناب و بینابین در آن وجود داشت، این دو جریان و تفکرات مختلف در جریان اصولگرایی به چشم می‌خورد. وقتی توجه کردم دیدم مواضع عده‌ای از نمایندگان در این فراکسیون با اصولگرایی سنخیتی ندارد، مواضع، گذشته و نوع صحبت کردن و حتی باورهای برخی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت سنخیتی با جریان اصولگرایی ندارد.
 
آقامحمدی با بیان اینکه جریان خالص اصولگرایی در این فراکسیون به چشم نمی‌خورد، گفت: تفکرات مختلفی در فراکسیون رهروان ولایت وجود دارد که تابلوی اصولگرایی بالای آن نصب شده است، آقای جلالی اعلام کرد که زمانی که می‌گوییم اصولگرایی منظورمان تفکر خاصی نیست بلکه اقلیت‌های دینی هم می‌توانند در فراکسیون رهروان ولایت حضور یابند، بنده که آرمان‌گرا بودم از اصولگرایی تعریف دیگری داشتم و همواره در راستای رهنمودهای امام و رهبری حرکت کرده بودم، صحبت‌هایی با آقای جلالی درباره افرادی که در این فراکسیون حضور داشتند، انجام داده بودم اما بعدا طی نامه‌ای کتبی و رسمی با شماره به آقای جلالی در همان سال اول نوشتم که بنده دیگر عضویتی در فراکسیون رهروان ولایت ندارم و تمایل ندارم نامم در لیست اعضای فراکسیون رهروان ولایت باشد اما هنوز نام بنده در این لیست به چشم می‌خورد.
 
آقامحمدی با بیان اینکه این نامه را در سال اول مجلس نهم به آقای جلالی نوشتم، گفت: نسخه دوم این نامه همچنان نزد خودم وجود دارد و بعد از دادن آن نامه به آقای جلالی، در جلسات فراکسیون رهروان ولایت حضور نیافتم، در فراکسیون رهروان ولایت می‌گویند اعضا باید به نظر چند نفر در این فراکسیون گوش دهند که این گونه تفکر با چارچوب‌های آزادی فکر، اندیشه و عقیده مغایرت آشکار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینجاست که مشخص می شود عمل به تکلیف نه باندبازی

خدا ایت الله مصباح رو حفظ کند
درست میفرمایی فقط پایداری ها اصول گرا هستند مابقی نقاشی اصولگرایی اند.
مهدی
احسنت بر شما که متوجه شدید فراکسیون رهروان ولایت سنخیتی با اصول گرایان ندارند ان شالله مابقی نمایندگان عضو این فراکسیون هم متوجه شوند و عضویت خود را لغو کنند اگر واقعا در خط ولایت باشند .
فقط شما اصولگراييد پس