جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۱۴

خوابی که دشمنان امام(ره) برای حسن خمینی دیده اند

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 453637
ارگان رسانه‌ای کارگزاران ویژه نامه‌ای را برای سید حسن خمینی منتشر کرد.
خوابی که دشمنان امام(ره) برای حسن خمینی دیده اند
به گزارش جهان به نقل از کیهان، نشریه صدا که از سوی نایب رئیس کمیته سیاسی کارگزاران اداره می‌شود تمام صفحه اول خود را به تصویر حسن خمینی و تیتر «خمینی جوان، کلید خبرگان» اختصاص داد و صفحاتی را در این زمینه به واسطه مصاحبه و تحلیل قلمی کرد. کارگزارانی‌ها و برخی طیف‌های مشابه چند سال است بازی خاصی را با سید حسن خمینی شروع کرده و طبق یک دستورالعمل حزبی عناوینی نظیر «آیت‌الله» و «علامه» را برای سید حسن خمینی خرج می‌کنند. این حرکت در حالی است که پیش از این محمد هاشمی معاون سیاسی مستعفی کارگزاران علت جدایی خود از این حزب را جذب برخی اعضای جدید (که محمد قوچانی نیز از اصلی‌ترین آنهاست) عنوان کرده و گفته بود: من نگرانم سرنوشت حزب مشارکت برای کارگزاران تکرار شود. من مقلد خط امام هستم و نمی‌توانم بپذیرم که حزب را لیبرال یا دنباله‌رو بازرگان معرفی کنند.

تظاهر به تکریم نوه امام خمینی از سوی نشریات زنجیره‌ای و جریان نفاق جدید در حالی است که این طیف به ویژه از دوره اصلاحات به بعد، پنهان و آشکار به دشمن علنی یا تحریف مبانی و اصول خط امام(ره) و اسلام ناب محمدی (ص) پرداخته‌اند. این طیف در فتنه و آشوب نیابتی سال ۸۸ که از سوی سرویس‌های جاسوسی سیا، موساد و ام‌آی‌سیکس راه‌اندازی شده بود، فعال بودند.
جریان نفاق جدید در اوج رادیکالیسم و حماقت‌های کور مدعی شدند خمینی به موزه تاریخ خواهد رفت و باید ختم انقلاب را گرفت.
متأسفانه سید حسن خمینی در قبال بسیاری از تحرکات طیف مذکور با انفعال و بدون مرزبندی روشن عمل کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسن بداند که به مصلحت ایشان نیست که با طناب پوسیده دیگران به چاه برود چون این چاه چاه ویل است و نجات از آن ممکن نیست .
سید
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی هم بازیگر خوبی است و از این کارها خوشش میاید خدا خودش به او و امثال او رحم کند .
خودش را انداخته تو دامن پدر زنش و تو بخوان حدیث مفصل از این ...
سرور
با پای خودش به خواب آنها می رود.
سید حسن خیال میکند خمینی کبیر با عکس ووعلامه یا ایت الله ایت الله گفتن یا عضو هیات امنا کردن امام خمینی کبیر شد نه او در نو جوانی وووووو خمینی کبیر بود
در فتنه و آشوب نیابتی سال ۸۸ که از سوی سرویس‌های جاسوسی سیا، موساد و ام‌آی‌سیکس راه‌اندازی شده بود

شش ساله دارید خودتونو میکشید که اینو اثبات کنید
ولی نمی تونید
علی
Iran, Islamic Republic of
شما که معلومه حسابی ترسیدین ولی خیالتون راحت باشه سیدحسن تندرو نیست نه اونوری و نه مثل شما اینوری.
Iran, Islamic Republic of
يوسف آل خميني سيد حسن اميد آينده انقلاب و از اركان اصلي مجلس خبرگان خواهند بود انشا الله
Iran, Islamic Republic of
حضرت آيت الله سيد حسن خميني آگاه به مسائل زمان و مكان بوده و بدرستي همه چيز را تشخيص مي دهند و از اين بابت نگراني وجود ندارد
درودبرهاشمی رفسنجانی ، حسن روحانی، سیدحسن خمینی
سید بزرگوار! هرکاری که می خواهی برای عزت انقلاب اسلامی انجام بدهید اما یادتان نرود حضرت خمینی فرمودند : الدنیا رأس کل خطیئه.
France
نه پس دوسداران امام شما هستید
جواد
شما ها اینقدر از اسم سد حسن خمینی میترسید که حتی اسم او را بجای خمینی مصطفوی می نامید اما ایشان با رای بالایی از تهران راهی خبرگان خواهد شد
ایرانی
درود خدا بر سید حسن علامه ایرانی / درود خدا بر هاشمی یار صمیمی امام راحل / با ورود سید حسن به انتخابات پیشاپیش آشفته شدن خوابتان را تسلیت میگوییم. سید حسن با اختلاف رای بالا نفر اول به خبرگان راه پیدا خواهد کرد دوستان تان را خبر کنید تا دیر نشده به جرم نفوذی دستگیرش کنید!!!
seyed
سید حسن خمینی خودتو نجات بده.نگذار بازیچه عده ای منافق بشی.از سر دل سوزی میگم.