پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱

تلاوت حاجی‌حسنی ۶ روز قبل از فاجعه منا+صوت

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 453621
«محسن حاجی‌حسنی کارگر» قاری بین‌المللی کشورمان که در فاجعه منا به دیدار حق شتافت، ۶ روز پیش از این فاجعه تلاوت زیبایی اجرا کرده که در این گزارش صوت آخرین تلاوت به جای مانده از وی تقدیم می‌شود.
تلاوت حاجی‌حسنی ۶ روز قبل از فاجعه منا+صوت
به گزارش جهان به نقل از فارس، «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» متولد ۱۳۶۷ در مشهد بود. وی از دوران کودکی به فعالیت‌های قرآنی علاقه زیادی داشت به همین جهت همراه با برادرش در جلسات مختلف شرکت می‌کرد.

وی سال های قبل در مسابقات قران شکوفه‌ها مقام نخست را کسب کرده بود اما پس از آن در هیچ رقابت ملی حضور نیافت تا اینکه سال گذشته در سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف شرکت و موفق به کسب رتبه دوم شد.

حاجی‌حسنی‌کارگر پس از کسب این برتری خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی آماده و برادر خود را به عنوان استاد راهنما انتخاب کرد. وی در این رقابت‌ها توانست مقام نخست را کسب کند و برای کشورمان افتخار بیافریند و با کسب این برتری به عنوان یکی از اعضای کاروان نور برای سفر به حج تمتع انتخاب شد.

این قاری بین‌المللی قرآن کریم که قبلا هم به حج اعزام شده بود اصرار داشت امسال هم برای خودش اعمال حج به جای آورد و می‌گفت: «کار ناتمامی دارم و دوست دارم برای خودم دوباره اعمال را به جا بیاورم».

وی در این سفر نورانی تلاوت‌های بسیاری اجرا کرد که برخی از آن‌ها ماندگار شدند. در ادامه به مناسبت چهلمین روز عروج «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» صوت آخرین تلاوت به یادگار مانده از این قاری بین‌المللی کشورمان که ۲۷ شهریورماه یعنی ۶ روز قبل از فاجعه منا در مسجدالحرام اجرا شده است، تقدیم خبرگزاری فارس می‌شود.

آخرین تلاوت محسن حاجی‌حسنی/ آیاتی از سوره مبارکه انعام



به گزارش فارس، فاجعه منا دوم مهرماه سال ۱۳۹۴ به دلیل بی‌کفایتی آل‌سعود رخ داد. در این فاجعه ۵ نفر از اعضای کاروان نور جان خود را از دست دادند که تاکنون پیکرهای مطهر «حسن دانش»، «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» و «امین باوی» پیدا شده است اما هنوز خبری از پیکرهای مطهر «فؤاد مشعلی» و «محمدسعید سعیدی‌زاده» نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمت الله علیه
چه صوت زیبا و دلربایی! خدایش با شهدا محشور فرماید!