جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

افزایش قیمت خرید تضمینی گندم

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 453458
وزیر جهادکشاورزی از افزایش ۱۰ درصدی قیمت جدید خرید تضمینی گندم توسط شورای اقتصاد خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در جلسه عصر دوشنبه شورای اقتصاد به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال ۱۳۹۵ که مورد درخواست وزارت جهاد کشاورزی بود، از سوی حجتی وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد و پس از ارائه نظرات و دیدگاه های مختلف، مورد موافقت قرار گرفت.

محمود حجتی با اشاره به اینکه در پایان سال زراعی ۹۳- ۹۴ بیش از ۸ میلیون تن گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم با ۱۰ درصد افزایش به زودی ابلاغ می شود.

وزیر جهادکشاورزی اظهارداشت: قیمت خرید تضمینی گندم در شورای اقتصاد با ۱۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته تصویب شد.

وی درباره علت تأخیر اعلام قیمت خرید تضمینی گندم گفت:‌ تغییراتی در ساختار تصویب قیمت خرید تضمینی گندم و اجرای آن انجام و تصویب این قیمت به شورای اقتصاد واگذار شد، بنابراین با توجه به این تغییرات و تشکیل دبیرخانه قدری اعلام قیمت نسبت به سال گذشته تأخیر داشت.

برهمین اساس، قیمت خرید تضمینی گندم با ۱۰ درصد افزایش از ۱۱۵۵ تومان فعلی به ۱۲۷۰.۵ تومان می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزیر جهادکشاورزی اظهارداشت: قیمت خرید تضمینی گندم در شورای اقتصاد با ۱۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته تصویب شد.جای تاسف داره تورم رو خودتون 15 درصد اعلام میکنین اماگندم کشاورز بیچاره رو تو بوق و کرنا میکنن ده درصد بیشتر میخرن ؟!!!
تازه اون زمانی که تورم 40 درصد بود قیمت کود ازت از 3500 تومان به 40000 تومان (تو شرکت های تعاونی نه بازار آزاد) افزایش یافت گندم جند درصد رشد قیمت داشت
زحمت کشیده اید خیلی ممنون