سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۷
۴
گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان؛

راهپیمایی دانشجویان از مقابل دانشگاه تهران تا لانه جاسوسی

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 453377
همزمان با سالروز 13 آبان دانشجویان بسیجی از مقابل دانشگاه تهران تا لانه جاسوسی راهپیمایی می‌کنند.
راهپیمایی دانشجویان از مقابل دانشگاه تهران تا لانه جاسوسی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این راهپیمایی با عنوان «فصلی نو از مبارزه» و با شعار «هیهات منّا الذله» ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه با حضور دانشجویان بسیجی و به‌منظور شرکت در مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

* محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۱۳ آبان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با تصمیم شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ فردا، مراسم ۱۳ آبان (روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز) با حضور مردم و مسئولان کشوری و لشگری در مقابل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد.

سرهنگ مراد مرادی با بیان اینکه تمهیدات ترافیکی از ساعت ۸ صبح در خیابان طالقانی و چند خیابان اطراف اعمال خواهد شد، اظهار داشت: ماموران راهور از ساعت ۳۰/۶ صبح چهارشنبه در معابر حضور خواهند داشت. از ساعت ۸ صبح، ممنوعیت عبور در طول خیابان طالقانی حد فاصل سپهد قرنی تا خیابان مفتح اعمال خواهد شد. طول خیابان ایرانشهر از تقاطع آذرشهر به سمت جنوب و طول خیابان مولوی و رامسر از تقاطع سمیه به سمت شمال نیز جزو خیابان‌هایی است که ممنوعیت عبور در آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه استقرار ماموران تا تخلیه کامل جمعیت و پایان مراسم ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در ساعات برگزاری مراسم ایستگاه مترو واقع در خیابان مفتح و طالقانی تعطیل است.

مرادی از شهروندان خواست با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند و برای حضور در مراسم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

* رونمایی از «نبرد هور» همزمان با ۱۳ آبان

«نبرد هور» نخستین بازی موبایلی در زمینه شناسایی و تخریب در دوران دفاع مقدس با محوریت شهدای غواص است که ۱۳ آبان ماه رونمایی می‌شود.

مدیر استودیو بازی و سرگرمی مهاد در گفتگو با مهر گفت: نسخه آلفای «نبرد هور»، یک هفته پیش منتشر شد. فردا، ۱۳ آبان ماه قرار است از نسخه اصلی بازی رونمایی شود. «نبرد هور» نخستین بازی موبایلی اکشن در زمینه دفاع مقدس است که به عملیات تخریب و شناسایی با محوریت دفاع مقدس می‌پردازد.

حمید اسری، مدیر پروژه «نبرد هور» به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موبایل اشاره و بیان کرد: استفاده از ظرفیت بازی‌های تلفن همراه به عنوان یکی از فراگیرترین رسانه‌ها، بخش زیادی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص داده و بستر مناسبی برای معرفی شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به مخاطبان است.

به گفته افسری، بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، پیش از آن‌که بخواهند مفهوم و پیامی را به مخاطب منتقل کنند، باید جذاب باشند. به همین خاطر، بازی «نبرد هور»، در وهله نخست، یک سرگرمی جذاب است و پس از آن با ارزش‌های دینی و ملی هماهنگی دارد و برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی مناسب است.

این بازیساز به ویژگی‌های بازی «نبرد هور» اشاره کرد و افزود: «نبرد هور» یک بازی دو بعدی (و سه مرحله‌ای) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (به عنوان یک رزمنده غواص) و تخریب مواضع شناسایی شده (به عنوان رزمنده سوار بر قایق) را بر عهده دارد. در مجموع می‌توان ۶ مرحله مجزا از هم را برای این بازی در نظر گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


َARDAD
United Kingdom
از کلیه دانشجویان بصیر و مدبر سراسر کشور انتظار می رود انقلاب دوم را بار دیگر به منصه ظهور بگذارند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امريكا
.....
....
....
seyed
با صبر و بصیرت بر فتنه نفوذ پیروز می شویم.ان شاءالله.
United Kingdom
یادتان هست دو سال پیش ابان 92 در استانه مذاکرات ملال آور هسته ای پوسترهای صداقت امریکایی از سطح شهر جمع شد و سرود امریکا ننگ به نیرنگ تو ممنوع شده بود