سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

عربستان در خاک فلسطین بازی نمی‌کند!

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 453330
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که در صورت قبول نکردن رجوب رئیس فدراسیون فلسطین به تغییر مکان بازی، این دیدار هرگز برگزار نخواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم‌ملی فلسطین این روزها تمرینات خود را برای آمادگی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2108 روسیه مقابل عربستان و مالزی آغاز کرد. حال بعد از آن قضایا و اتفاقاتی که فدراسیون فوتبال عربستان برای لغو بازی در خاک فلسطین انجام داد در نهایت فیفا حکم نهایی خود را به نفع فلسطینی‌ها صادر و اعلام کرد این دیدار باید در رام‌الله برگزار شود. این تصمیم اما واکنش معیبد سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان را داشت که نامه‌ای را به جمیل رجوب فرستاد و از او خواست که با تغییر مکان بازی موافقت کند در غیر این صورت این دیدار برگزار نخواهد شد.
 
سخنگوی فدراسیون عربستان در مصاحبه‌اش گفت: تغییر مکان بازی تیم‌ملی عربستان با فلسطین از رام‌الله به کشوری بی‌طرف موضوع جدیدی نیست بلکه پیش از این ما تمام سعی خود را کردیم و به فیفا هم شکایت کردیم ولی در نهایت مکان بازی تغییر نکرد حال از جمیل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین می‌خواهیم که با این پیشنهاد ما موافقت کند و اگر نه این دیدار هرگز برگزار نخواهد شد.
 
وی افزود: کشور عربستان قوانین خاص خود را دارد و نمی‌تواند در فلسطین با صهیونیست‌ها برخورد کند.
 
قرار شده بود این دیدار در تاریخ 5 نوامبر( پنجشنبه 14 آبان ماه) برگزار شود.
 
در صورت عدم حضور عربستان برای بازی در خاک فلسطین جریمه‌های سنگینی را از سوی فیفا متحمل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اللهم اهلک و العن آل سعود و آل صهیون و آل عثمانی جمیعاً الی یوم القیامه