جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

‌تعلل‌دولت‌ها‌درساماندهی‌بیمه‌"زنان خانه دار"

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 453277
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان خانه‌دار به عنوان یک ضرورت بوده و باید در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس قرار گیرد.
‌تعلل‌دولت‌ها‌درساماندهی‌بیمه‌"زنان خانه دار"
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت بر بنای سیاست‌های کلی نظام باید یک چار چوب کلی را در ارتباط با بیمه‌ها مشخص کند تا مجلس مجبور به پیگیری بیمه قشر خاصی نباشد.

وی افزود: بحث بیمه زنان خانه‌دار به عنوان یک ضروروت بوده و در اولویت برنامه‌های دولت و مجلس است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: زنان به عنوان نیمی از کل جمعیت جهان نقش تعیین کننده‌ای را در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورها داشته و باید از جانب تمامی نهادها و ارگان‌های مربوط به امور زنان حمایت شوند.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: برای آنکه آینده زنان به ویژه اشخاص که خانه دار هستند تامین شود، بیمه زنان می‌تواند نقش عمده‌ای را در فراهم کردن امنیت روانی جسمی و رفاهی آن ها ایفا کند.

وی افزود: در این میان اجرای بیمه همگانی در بین تمام اقشار مختلف جامعه منجر می‌شود تا همه از یک وضعیت مناسب و یکسانی برخوردار شده و به حق و حقوق خود به طور مساوی برسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط و وضعیت اقتصادی برخی افراد جامعه که آن ها به دست فراموشی سپرده شده‌اند بیمه شدن این قشر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعیدی تصریح کرد: دولت و مجلس با همکاری یکدیگر و با برنامه ریزی و مدیریت دقیق خود راه حلی مناسب را در جهت برطرف کردن مشکلات بیمه اقشار مختلف اتخاذ کرده و به طور همگانی این طرح را اجرا می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *