کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد نظارت بر اجرای برجام تشکیل می‌شود

10 آبان 1394 ساعت 16:46

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ستاد اجرایی نظارت بر اجرای برجام در مجلس، دولت و شورای امنیت ملی تشکیل خواهد شد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه سومین کنگره بین‌المللی علوم انسانی- اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که درباره نظارت بر اجرای برجام تاکنون چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت:کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر اجرای برجام نظارت می‌کند.

وی افزود: در دولت نیز یک ستاد اجرایی در نظر گرفته خواهد شد که بر اجرای برجام در قالب چارچوب‌های مشخص شده توسط مقام معظم رهبری نظارت کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی نیز یک بخش نظارتی پیش‌بینی خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به سوالی مبنی بر اینکه مهمترین دغدغه در علوم انسانی در حال حاضر چیست پاسخ داد و گفت: این یک موضوع مهم برای صاحبنظرانی است که دغدغه دارند.

وی مباحث علوم اسلامی انسانی را بسیار مهم تلقی کرد و ادامه داد: این جلسه نشان داد که تعدادی درگیر علوم انسانی اسلامی هستند.

لاریجانی تصریح کرد: نحوه شکل‌گیری علوم انسانی اسلامی به نحوی به کنش انسان‌ها مربوط می‌شود که از نظر ارادی بودن نیاز به تاملات بیشتری دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه مطرح کرد: این کنگره نشان داد که سطح درگیری به صورت فزاینده و معقول در حال رشد است و پیش‌بینی می‌شود در آینده نتایج بهتری گرفته خواهد شد.


کد مطلب: 453164

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/453164/ستاد-نظارت-اجرای-برجام-تشکیل-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com