چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
جدایی توافقی طرفین

جدایی فرکی از هدایت تیم سپاهان

يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 453124
همکاری باشگاه سپاهان اصفهان با حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه با توافق دو جانبه به پایان رسید. این تصمیم پس از نتایج هفته‌های اخیر و در نشست صبح امروز یکشنبه با مدیرعامل باشگاه گرفته شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در جلسه امروز یکشنبه اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه و حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان، با توافقات انجام شده همکاری دو جانبه به پایان رسید.
 
مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان همچنین از زحمات حسین فرکی تقدیر و برای این مربی شایسته و پرتلاش فوتبال ایران در ادامه آرزوی موفقیت کرد. مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه به زودی در مورد انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری می‌کنند.
 
این همکاری در حالی به پایان رسید که حسین کفعمی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگوی صبح امروز یکشنبه خود با خبرگزاری مهر اعلام کرد باید فکری به حال رهبری تیم کرد تا در ادامه راه شاهد کسب چنین نتایجی نباشیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی در هفته پنجم برابر سایپا، در هفته‌های بعدی ابتدا در خانه مقابل تراکتورسازی متوقف شد، سپس در زمین صبای قم با یک گل شکست خورد، بعد از آن در خانه مقابل سیاه‌جامگان پیروز نشد، در بازی بعدی در زمین ملوان به تساوی رضایت داد، در هفته دهم در خانه با ۳ گل مغلوب استقلال تهران شد و شنبه شب هم در خانه استقلال اهواز قعرنشین، پیروزی یک بر صفر با با تساوی یک بر یک عوض کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *