جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پیروزی بارسا در زمین ختافه

يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 453030
تیم فوتبال بارسلونا با دو گل سوآرس و نیمار موفق شد با برتری برابر ختافه همچنان رقابت خود را با رئال مادرید در صدر جدول حفظ کند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگا بارسلونا در زمین ختافه به میدان رفت و موفق شد با دو گل به برتری برسد.
 
در این دیدار بازی دو تیم سرد و محتاطانه آغاز شد و دو تیم تمایل چندانی به حمله کردن نداشتند. بیشتر نیمه نخست توپ در میانه‌های زمین در حال گردش بود. تیم ختافه با عقب نشستن و چشم بستن به ضد حملات اجازه خلق موقعیت به بازیکنان بارسا را نداد. در اواخر نیمه نخست بود که سوآرس موفق شد قفل دروازه ختافه را باز کند تا این نیمه با برتری یک بر صفر بارسلونا به پایان برسد.
 
در نیمه دوم باز هم بارسلونا توپ و میدان را در اختیار داشت. در یکی از این حرکات نیمار با پاس عالی سرجی روبرتو به زیبایی اختلاف را به دو رسانده و خیال انریکه را راحت کرد. پس از این گل انریکه اینیستا را پس از هفته‌های مصدومیت به همراه ساندرو به بازی فرستاد و تیم کاتالانی با کاهش حملات و انگیزه خود به دنبال کنترل بازی و رسیدن به سه امتیاز رفت.
 
با توجه به بازی اواسط هفته جاری بارسا در لیگا، انریکه ترجیح داد فشار زیادی روی تیمش ایجاد نکند. بارسایی‌ها موقعیت‌های خطرناک متعددی روی دروازه ختافه ایجاد کردند که یکی از آنها را آلبا در موقعیتی تک به تک از دست داد و نتوانست گل سوم را به نام خود ثبت کند اما هیچ‌یک از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا بارسا با دو گل این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد.
 
در دیگر دیدار این هفته لیگای اسپانیا، والنسیا با سه گل لوانته را در دربی شهر والنسیا شکست داد و ویارئال با نتیجه دو بر یک از سد سویا گذشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *