پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

اعتراض مظلومی به قضاوت محسن ترکی

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 452772
سرمربی استقلال درباره بازی گفت : می توانستیم برنده بازی شویم اما بی تجربگی یکی از بازیکنان باعث شد گل بخوریم.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال بعد از بازی با پرسپولیس درباره این بازی گفت: فوتبال همین است.وقتی گل زدیم پرسپولیس حمله می کرد و تیم ما عقب کشید. پرسپولیس عقب بود و نیرو تهاجمیش را بیشتر کرد و فشار های زیادی روی دروازه ما به وجود آورد.

مظلومی درباره وقت های اضافه بازی گفت: داور بازی ۴ دقیقه وقت اضافه گرفته بود اما گل پرسپولیس در دقیقه ۹۶ زده شد.

مظلومی در ادامه گفت: بچه های ما با جان و دل بازی کردند و به آنها تبریک می گویم. در دقایق آخر بازی بازیکن ما باید توپ را به گوشه زمین می برد اما با بی تجربگی این کار را نکرد و همان توپ وارد دروازه ما شد.

سرمربی استقلال درباره تعویض های این تیم گفت: تیم حریف با بازی مستیقیم هافبک های ما را از کار انداخته بود و ما هم مدافع سر زن آوردیم تا بتوانیم جلو حملات پرسپولیس را بگیریم. ما دو بازیکن سرعتی آوردیم اما خوب تغذیه نشدند که اگر این اتفاق می افتاد می توانستیم بیشتر گل بزنند.بازی خوبی و سرعت خوبی داشت و به همه خسته نباشید میگیم.

مظلومی درباره داوری گفت: به نظر من داور زمان های اضافه را زیادی محاسبه کرد اما به هر حال خسته نباشید می گویم و داوری هم کار خودش را کرد.

همچنین پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرآنلاین، از داوری انتقاد كرد و گفت: «بازی مگر چقدر وقت اضافه داشت كه داور این قدر گرفت؟ كلا مگر مهدی رحمتی چند بار افتاد روی زمین و چقدر اتفاق افتاد كه این همه وقت اضافه بگیریم. مهدی دیشب تب و لرز داشت و حالش خوب نبود. »
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شانس آوردید چند تا گل باید می خوردید