جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

برانکو: استحقاق پیروزی داشتیم

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 452771
برانکو ایوانکویچ پس از تساوی دراماتیک تیمش برابر استقلال با عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.
به گزارش جهان؛ ایوانکویچ گفت: قبل از هر چیزی خوشحالم که جمعیت استادیوم را پر کرده بودند. بازی‌ای که هر دو تیم تا حد مرگ جنگیدند. با توجه به این که هر دو تیم می‌دانستند باید یک بازی چوان مردانه را به نمایش بگذارند. باید از تماشاگران که تا ثانیه آخر ما را تشویق کردند تشکر کنم. همینطور تبریک عرض می‌کنم به بازیکنانم که تا ثانیه آخر کم نیاوردند. قطعا ما استحقاق باخت را نداشتیم، چون بسیار سر تر بودیم.

نوراللهی به خاطر مصدومیت از بازی بیرون رفت و بعد از دریافت گل صلاح دیدیم بیشتر از این صبر نکنیم و همین مشکل را با علیشاه داشتیم که توانش افت کرده بود. در واقع این تعویض ها منجبر به تساوی شد.

در مورد محسن مسلمان هم باید بگویم که قطعا او از خوب‌های ما بود. محسن دیر به ما ملحق شد و با صبوری پذیرفت که آماده‌تر شود. با تمریناتی که انجام داد، استخقاق تبدیل شدن به بازیکن فیکس را داشت.

از نتیجه هم قاعدتا راضی هستم. وقتی ثانیه‌های آخر مساوی کنید، همین است. اما کل بازی را تماشا کنید، ما دو امتیاز را از دست دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آره جون ...استحقاق برد رو داشتی...!