جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

وام مسکن برای خرید نیست، فقط ساخت

جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 452716
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اجازه هیجان و نوسان قیمتی در بخش مسکن را نمی دهیم، گفت:وام ۱۰۰ میلیون تومانی فقط برای ساخت مسکن بوده و برای خرید نیست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عباس آخوندی با اشاره به تحرکات دربخش مسکن اظهار کرد: روند قیمت ها نشان داده که قیمت مسکن تثبیت شده و ما با نوسان قیمتی مواجه نخواهیم شد و اجازه هیجان و نوسان قیمتی را دربخش مسکن نمی دهیم.

وی با اشاره به زمزمه‌های ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیونی افزود:وام ۱۰۰ میلیونی فقط برای ساخت مسکن و سازنده های آن، نه خرید مسکن است که سود آن مطابق با تسهیلات بانکی جاری دریافت می شود.

وی در خصوص اجرایی شدن مسکن اجتماعی،تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه پیشنهاد جزییات مسکن اجتماعی مطرح و پس از آن اجرایی می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بخش مسائل مسکن در جلسه شورای پول و اعتبار تصویب شده است، اظهار کرد: به همین دلیل نیازی به مطرح شدن آن دربسته خروج از رکود دولت نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *