پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تصادف خونین پراید با ۱۰ سرنشین!

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 452595
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف یک دستگاه پراید که ۱۰ نفر سرنشین داشت در قم خبر داد و گفت: به وسیله آمبولانس و بالگرد به مجروحان این حادثه امداد رسانی شد.
به گزارش جهان، مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور سلفچگان - قم بیان کرد: متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر سرنشین خودرو پراید مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشینان این خودرو چهار نفر بزرگسال و ۶ کودک یک تا هفت ساله بودند بیان کرد: برای امداد رسانی به مجروحان این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و با توجه به اینکه حال برخی مجروحان از جمله یک خانم ۳۳ ساله و یکی از کودکان وخیم بود نسبت به اعزام بالگرد اورژانس اقدام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند از وقوع تصادف دیگری در جاده جعفریه خبر داد و گفت: دی این حادثه یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه پژو برخورد کرد.

فراهانی با تاکید بر اینکه در اثر وقوع این حادثه مردی ۴۵ ساله در دم جان سرد و دو نفر دیگر مجروح شدند ادامه داد: مجروحان این حادثه با توجه به وخامت حالشان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *