پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

تکلیف عادل و ۹۰ را روشن می کنم

پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 452577
رییس سابق کمیته فوتسال و دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی این مقاله را تنظیم خواهد کرد، گفت: «به موقع تکلیف عادل و این کارهایش را در برنامه ۹۰ روشن می‌کنم.»
به گزارش جهان به نقل از جام،دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: «کاری می کنم که فردوسی‌پور متوجه شود که ادعاهای یک خارجی پایان هر نکته‌ای نبوده و حواس داخلی‌ها هم جمع است.»

 عادل فردوسی‌پور بامداد سه‌شنبه در برنامه ۹۰ از کارلوس کی‌روش پرسید: «این آدمی که به آن اشاره داری دبیر کمیته بازاریابی نیست؟ همان آقایی که در ابتدای حضور شما در ایران همکاری نزدیکی با شما داشت.»
 
آنهایی که تماشاگر برنامه ۹۰ و شنونده حرف‌های فردوسی‌پور بودند، خیلی زود متوجه شدند که منظور مجری قدیمی‌ترین و پرتماشاگرترین برنامه فوتبالی دوشنبه شب‌ها عباس ترابیان است که کی‌روش در نهایت تعجب آن را رد کرده و گفت: «منظور من دبیرکل فدراسیون علیرضا اسدی است.»
 
البته این اشاره دلیلی نشد که ترابیان از کنار این ماجرا به راحتی رد شود و در گفتگویی اعلام کرد: «اگر چه هر کس دیگر جای من بود از کنار این ماجرا می‌گذشت اما من این کار را نکرده و به موقع جواب فردوسی‌پور را خواهم داد.»
 
ترابیان در ادامه یادآور شد: «فردوسی‌پور خیلی چیزها را فراموش کرده است. بابت همین باید مسایلی را یادآور شوم. آقایان برنامه‌ریزی می‌کنند، مترجم را در آن ساعات شبانه هماهنگ می‌کنند تا به برنامه و هدف دلخواه خود برسند. حالا شما بعد از ظهر از این مترجم سراغ سرمربی تیم‌ملی را بگیرید، اعلام می‌کند دسترسی ندارم.»
 
ترابیان در ادامه اضافه کرد: «با این حال برنامه ویژه‌ای برای فردوسی‌پور و برنامه‌اش دارم. برنامه‌ای که نمی‌خواهم به صورت گفتگو باشد و مقاله‌ای درباره ۹۰، هدف‌گیری‌هایش و درآمدهای مالی آن تنظیم خواهم کرد تا فردوسی‌پور متوجه شود که ادعاهای یک خارجی پایان هر نکته‌ای نبوده و حواس داخلی‌ها هم جمع است.»
 
رییس سابق کمیته فوتسال و دبیر بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی این مقاله را تنظیم خواهد کرد، گفت: «به موقع تکلیف عادل و این کارهایش را در برنامه ۹۰ روشن می‌کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گنده تر از تو ام نتونستند
دستت درد نکنه هرچی فوتبال ما گوه رفته توش بخاطر این مرتیکه هست مشکل روانی و سادیسم داره
هر جا بحث فساد و رشوه در فدراسیون هست یکی از نفرات درگیر همین اقاست