شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

توصیه لیبرمن به نتانیاهو درباره سیدحسن

سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 452284
«آویگدور لیبرمن» خطاب به «بنیامین نتانیاهو» گفت: تهدید های سید «حسن نصرالله» را جدی بگیرید.
به گزارش جهان، شبستان به نقل از العهد خبر داد، روزنامه معاریو به نقل از «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب « خانه یهودی» در آغاز نشست کمیسیون امور خارجه و امنیت در کنست(پارلمان) صهیونی نوشت: لیبرمن نسبت به سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان بسیار نگران است.

لیبرمن گفت معنای سخن نصرالله این بود که ما به زودی ماموریتمان را در سوریه تمام خواهیم کرد و به سوی شما متمایل خواهیم شد.

وی ادامه داد: من پیش بینی می کنم که قدرت های بزرگ طی یک سال به یک روش یا روش های دیگر درباره سوریه به توافق خواهند رسید و باید سخنان نصرالله را جدی بگیریم.

رئیس حزب خانه یهودی گفت: معتقدم که نتانیاهو در برابر حماس در غزه و موج تروریسم در کرانه باختری و قدس ناتوان ظاهر شد و برای مقابله با تهدید ها و مقابله با حزب الله و خطری که از آن سرچشمه می گیرد، آماده نیست، به همین دلیل جای نگرانی است.

لیبرمن در پایان سخنانس در کمیسیون امور خارجه و امنیت، گفت: امیدوارم که نتانیاهو در این کمیسیون به سخنان نصرالله بپردازد و امیدوارم که دولت نتانیاهو بفهمد که منظور نوشته پشت نصرالله چیست و چه انجام خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *