پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پایان ناامیدکننده 9 جودوکار ایران

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 452055
آخرین نماینده ایران در رقابتهای جودوی قهرمانی جوانان جهان با باخت به حریفی از برزیل حذف شد.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا ،در روز پایانی رقابتهای جودوی قهرمانی جوانان جهان که در ابوظبی در جریان است، رامین صفویه نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران که هفته گذشته طلای جوانان آسیا را کسب کرده بود در اولین مبارزه مقابل «سویرید» از بلاروس به روی تاتامی رفت و با امتیاز «وازاری» صاحب پیروزی شد و به دوم راه یافت. وی دور بعد در پیکار با «لیئوناردو گونسالیس» از برزیل در پایان چهار دقیقه مبارزه با یک اخطار بازنده شد و از دور رقابتها کنار رفت.
 
رقابتهای جودوی قهرمانی جوانان جهان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوکار از ٨٢ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی آغاز شد و فردا(سه شنبه)این رقابت ها در بخش تیمی دنبال خواهد شد.
 
پیش از این رشنونژاد، قاسمی، فتحی‌پور، خجسته، تیزتک، نیک اقبال، ملک زاده و رشیدی با باخت مقابل رقبای خود از رسیدن به مدال بازماندند تا تیم ملی جودوی ایران به کار خود در بخش انفرادی این رقابت‌ها با وجود داشتن 9 نماینده بدون رسیدن به مدال پایان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *