پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی:

تاسوعا وعاشورا بدون حادثه گذشت

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 451829
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا بدون حادثه گذشت، تنها حادثه شب گذشته برخورد دو خودروی پراید و ۲۰۶ بود برروی پل توانیر به هم برخورد کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلال ملکی با بیان این مطلب افزود: شب گذشته یک خودوری ۲۰۶ و یک دستگاه پراید، روی پل توانیر با هم تصادف کردند و متاسفانه در این حادثه خانم سرنشین خودروی ۲۰۶ جان خود را از دست داد و راننده این خودرو نیز دچار آسیب دیدگی شده است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی هیچ مورد حادثه ای رخ نداده و مردم با آرامش کامل در پایتخت به عزادارای پرداختند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، پیشتر از آمادگی ۱۲۱ ایستگاه آتش نشانی در ایام محرم در سطح پایتخت خبر داده بود.

در مناطق شلوغ و پر تردد پایتخت تیم‌هایی از نیروهای آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی می‌پرداختند و اوضاع ایمنی شهر را تحت کنترل داشتند، ضمن اینکه در روزهای پایانی این ایام نیروهای آتش نشانی در مقابل اماکن مذهبی شلوغ مانند مهدیه‌ها و مساجد حضور فعال داشتند و ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح پایتخت به صورت آماده‌باش به عزاداران حسینی مخصوصا در مساجد و هیات‌ها، خدمات‌رسانی کرده و به صورت شبانه‌روز در این ایستگاه‌ها حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *