جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زور آزمایی وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال!

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 451817
وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بر سر انتخاب داوری دربی ۸۱ وارد چالشی جدید شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شنیده‌ها حاکی از آن است که بین وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال برسر انتخاب داور شهرآورد تهران چالشی جدید شکل گرفته است.
 
دربی هشتادویکم در حالی در ۸ آبان برگزار خواهد شد که با توجه به اتفاقات رخ داده داوری، در هفته‌های گذشته و محرومیت داروان سرشناس لیگ برتر از سوی فدراسیون فوتبال به مشکلات قبلی فدراسیون فوتبال اضافه شده است.
 
تاکید وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخاب داوری بی طرف برای دربی ۸۱ با توجه به اشتباهات فاحش و تاثیر گذار داوران سرشناس در نتایج فوتبال لیگ برتر این انتخاب را سخت‌تر کرده است، چرا که هر سوت اشتباه داور در این بازی به ضرر فدراسیون نشین‌ها خواهد بود.
 
طبق شنیده‌های ما بعضی بالا نشین‌ها روی گزینه ترکی برای قضاوت دربی ۸۱ سرخ آبی‌ها نظر مثبت دارد و این برخلاف میل فدراسیون فوتبال است و نظر آنها روی یداله جهانبازی برای قضاوت دربی، گزینه مورد نظر در پارتمان و وزارت ورزش دربی ۸۱ را سوت خواهد زد و محسن ترکی به همراه محمدرضا منصوری و رضا سخندان دربی ۸۱ را قضاوت خواهند کرد، و پیام حیدری به عنوان داور چهارم و سعید علی نژادیان هم کمک داور ذخیره این بازی خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *