پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

معظمی از وزارت نفت رفت

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 451813
وزیر نفت با صدور حکمی محمدمهدی رحمتی را به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری خود منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت وزارت نفت، در متن حکم وزیر نفت خطاب به محمد مهدی رحمتی آمده است: با عنایت به تعهد، کاردانی و سوابق درازمدت جنابعالی در امور برنامه ریزی نفت و انرژی، بدینوسیله بعنوان معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارتخانه منصوب می شوید.

انتظار دارد که در این مسئولیت با بهره گیری از تمام ظرفیت خود و همکاران محترم آن معاونت در مقطع کنونی برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی چه در تهیه برنامه ششم و چه در کسب آمادگیهای ضروری برای دوران پساتحریم گامهایی موثر بردارید.

اینجانب در همه شئون صنعت نفت و به ویژه در آن معاونت بر جوانگرایی و شایسته سالاری تاکید می کنم و لذا انتظار دارم که نسبت به فراهم کردن امکان رشد و شکوفایی استعدادهای جوان و شایسته درون سازمان و بهره گیری مطلوب از ایشان در آن معاونت، به عنوان یک هدف توجه فرمایید.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسئلت می کنم.

بیژن زنگنه، وزیر نفت همچنین در نامه ای جداگانه منصور معظمی را بعنوان مشاور وزیر منصوب کرد و آورده است: با ابراز تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در مدت عهده داری سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری، ضمن موافقت با استعفای شما، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید.

از خداوند متعال برای آن جناب سلامت و موفقیت آرزو کرده و اطمینان دارد که در آینده نزدیک نیز صنعت نفت کماکان از خدمات جنابعالی بهره مند خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حالا مشاور شده که چه کند کارهای انجام نداده در زمان خودش را راهبرد کند
الحمدالله
طرف مشاور شده و رفتني نيست ...