جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بیمارستان میلاد زیر ذره بین وزارت بهداشت

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 451766
تيم ارزشيابي و اعتبار بخشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به مدت دو روز از بخش هاي بيمارستان میلاد بازديد و عملكرد قسمت هاي مختلف را مورد سنجش قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دكتر محمود رضا فياض مدير عامل بيمارستان در جمع اعضاي تيم ارزياب وزارت بهداشت و مديران بيمارستان گفت: اين جلسه و بازديد اعضاي تيم اعتبار بخشي را نيز درادامه آموزش هايي مي دانيم كه خود را ملزم به اجراي آن مي دانيم.

وي كاركنان و مديران بيمارستان را سرمايه هاي اصلي ميلاد برشمرد و اظهار داشت: روش اداره هيئت مديره اي بيمارستان ميلاد درزمان مسئوليت دكتر نوربخش معاون اسبق درمان تامين اجتماعي و مدير عامل فعلي اين سازمان پايه گذاري شد.

فياض با اشاره به نگاه ويژه هيئت مديره بيمارستان ميلاد به HIS (نظام اطلاعات بيمارستاني) و اعتبار بخشي خاطر نشان كرد: با حمايت هيئت مديره بيمارستان، HIS ميلاد به صورت كامل توسط كاركنان بيمارستان اداره مي شود و در مورد اعتبار بخشي نيز هر چند مشورت از بيرون داشته ايم اما كار اصلي توسط كاركنان و مديران بيمارستان انجام مي شود.

مدير عامل بيمارستان ميلاد با بيان اين كه واكراند هاي( جلسات بازديد مديريتي ) ما در هر شرايطي انجام شده است. گفت: سال گذشته ۳ مميزي توسط كاركنان و مديران بيمارستان ميلاد انجام شده است.

وي تاكيد كرد: سر لوحه كارهاي ما مشاركت وكار جمعي مديريت وكاركنان بيمارستان است.

در ادامه دكتر علي فتاحي رئيس هيئت مديره بيمارستان ميلاد كارگران را سرمايه اصلي بيمارستان دانست و گفت: در زمان تاسيس ، ميلاد اولين بيمارستان دولتي و شبه دولتي بود كه تصميم گرفته شد به صورت هيئت مديره اي اداه شود و ما خوشحاليم كه اين روند در حال حاضر مورد توجه مسئولان كشور قرارگرفته است.

وي با اشاره به بحران هاي كشور گفت: ميلاد در اين بحران ها پيش قدم بوده به طوري كه در زلزله بعد از كرمان، بيمارستان ميلاد بيشترين تعداد بستري بيماران را داشت.

دكتر فتاحي دو عامل را باعث رشد و ارتقاي كيفي بيمارستان ميلاد عنوان كرد و گفت: مديريت قابل انعطاف بيمارستان و بازديد هاي ارزشيابي دانشگاهي علل رشد ميلاد است.

به گفته فتاحي سعي شده كه مديريت اجرايي ميلاد فقط به عمل گرا و وظيفه گرا نباشد بلكه فرايند گرا باشد.

وي تصريح كرد: حركت بايد بر اساس هدف و برنامه باشد از سوي ديگر مديريت مشاركتي مورد تاكيد ماست.

رئيس هيئت مديره بيمارستان ميلاد با تاكيد بر رعايت استانداردهاي ملي و بين المللي گفت: با اين حال هر استانداردي ابتدا بايد بومي سازي و بيمارستاني شود يعني با شرايط بيمارستان مورد نظر همخواني داشته باشد.

وي تاكيد كرد: هدف نهايي ما خدمت خوب به مردم و رضايت مندي آنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *