پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزایش نیروهای مستشاری سپاه در سوریه

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 451760
مسئول روابط عمومی کل سپاه از شهادت ۴ تن از مدافعین حرم به نام‌های شهیدان صدرزاده، مصطفوی، باقری و کریمی در سوریه خبرداد.
به گزارش جهان  به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و مدافعین حرم در سوریه و در عرصه‌ی مأموریت‌های مستشاری در کمک به ارتش و بسیج مردمی این کشور برای مقابله با تروریست‌های تکفیری گفت:در پی دور جدید تحولات میدانی در مناطق مختلف سوریه و پیروزی اخیر جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری، متناسب با نیازها، شاهد افزایش نیروهای مستشاری ایران در این کشور هستیم.

وی افزود: در ایام منتهی به تاسوعا و عاشورای حسینی و در دفاع از پیام آور کربلا حضرت زینب (س) چهارتن از مدافعین سرافراز و فداکار حرم به نام‌های مصطفی صدرزاده، سید میلاد مصطفوی، عبدالله باقری و امین کریمی در حین انجام مأموریت محوله در سوریه به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *