پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

"کارتر" هم به جمع حامیان اسد پیوست

يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 451681
جیمی کارتر رئیس جمهور پیشین آمریکا از سیاست های این کشور علیه بشار اسد انتقاد کرد و گفت پیش شرط آمریکایی ها برای برگزاری مذاکرات صلح سوریه غیر ممکن است.
به گزارش جهان به نقل از نیوزمکس، جیمی کارتر رئیس جمهور پیشین آمریکا حضور کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و عربستان را در مذاکرات صلح سوریه موجب تسریع روند ایجاد ثبات در این کشور دانست و از این کشورها خواست اختلافات سیاسی خود را کنار بگذارند.

وی گفت روند مذاکرات صلح در سوریه تنها با حضور این کشورها ممکن خواهد بود ولی متاسفانه به خاطر اختلاف سیاسی آنها هنوز پیشرفتی در این مذاکرات صورت نگرفته است.

وی گفت آمریکایی ها باید مخالفت خود با بشار اسد را کنار بگذارند چون در آینده سیاسی این کشور حضور بشار اسد لازم است.

مقامات آمریکایی در آخرین اظهارات خود گفته بودند که اولین مرحله برگزاری مذاکرات صلح کناره گیری بشار اسد از قدرت است. این مقامات سفر رئیس جمهور سوریه به مسکو را محکوم کرده بودند.

کارتر گفت پیش شرط آمریکایی ها برای مذاکرات صلح تقریباً غیر ممکن است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا که در حال حاضر ریاست مرکز خیریه کارتر را بر عهده دارد از سیاست های آمریکا علیه بشار اسد انتقاد کرد و گفت: اسد باید حداقل چهار سال دیگر در راس قدرت سوریه باقی بماند.
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
گزگ وقت پيري محافظه كار ميشه !