پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عزاداری ۲ رئیس قوه در قم +عکس

شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 451575
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان در مجالس عزاداری بیوت مراجع تقلید و هیئت‌های مختلف در شهر قم شرکت کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی لاریجانی و آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح شنبه همزمان با روز عاشورا در مجلس روضه خوانی و عزاداری که در بیت آیت الله العظمی سبحانی برگزار شده بود، حضور یافتند.

رؤسای قوای مقننه و قضائیه همچنین شب گذشته همزمان با شب عاشورا در مراسم عزاداری که در بیت مرحوم میرزا هاشم آملی لاریجانی برگزار شده بود حضور یافته بودند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000451/nf00451575-1.jpg

در این مراسم آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع تقلید، آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان هبری و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز شرکت کرده بودند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000451/nf00451575-2.jpg

رئیس مجلس شورای اسلامی سپس در بیت مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری شیرازی موسس حوزه علمیه قم حضور یافت و در جمع عزاداران حسینی به عزاداری پرداخت.

علی لاریجانی همچنین در شب عاشورا در مسجد انصار المهدی(ع)، مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه قلعه کامکار، حسینیه شهدای زنبیل آباد، هیئت رزمندگان اسلام، حسینیه ارک و هیئت خادم الرضا(ع) حضور یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *