شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
مدیر کل گمرک استان ایلام عنوان کرد؛

متوقف شدن فعالیتهای تجاری در مرز مهران

جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 451475
مدیر کل گمرک استان ایلام گفت: به دلیل تاسوعا و عاشورای حسینی، فعالیتهای تجاری در مرز مهران متوقف شده است.
به گزارش جهان، خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله در ایام مذهبی سال از جمله تاسوعا و عاشورای حسینی، فعالیتهای تجاری از مرز بین المللی مهران متوقف می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیتهای تجاری در مرز مهران متوقف شده و بعد از گذشت این دو روز روال عادی صادرات کالا برقرار می شود.

مدیر کل گمرک استان ایلام عنوان کرد: این تعطیلی شامل محوله ها و افرادی که نیاز اضطرای به عبور از مرز مهران دارند نمی شود و گمرک پایانه بین المللی مهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دارای شیفت ۲۴ ساعته است که امور گمرکی افراد و بارهایی با شرایط خاص و اضطراری برای عبور از پایانه مرزی مهران را انجام می دهند.

حیدری با اشاره به اینکه روزانه بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ کامیون کالا از مرز مهران به عراق صادر می شود، بیان داشت: عمده کالاها شامل مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی و...است.

وی عنوان کرد: امنیت مطلوب مرز مهران باعث شده امروزه این مرز به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور برای صادرات و تردد زائران تبدیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *