کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"شروط رهبری را ۱۰۰درصد رعایت می‌کنیم"

30 مهر 1394 ساعت 16:33

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: این قول را هم می‌دهیم که در اجرای برجام، شروط مطرح شده را برای حفظ منافع ملی و حقوق مردم به صورت صددرصد رعایت کنیم.


به گزارش جهان به نقل از دانا؛ عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه درباره نامه مهم رهبر انقلاب خطاب به رئیس جمهور در زمینه اجرای برجام، اظهار داشت: بالاخره نتیجه ۱۲ سال مقاومت مردم به بار نشست و حساسیت هایی که نسبت به این سند مهم وجود داشت، ضروری بود. در طول ماه های گذشته نیز مسئله برجام با دقت مورد بررسی قرار گرفت و برای رسیدن به این نقطه، فعالیت های فشرده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای برجام خواسته مقام معظم رهبری ملاک ماست، عنوان کرد: اختیار و توان بازگشت پذیری در برجام در برنامه ماست و اگر در طول مدت زمان اجرای برجام با نقض عهد طرف مقابل مواجه شویم، ما نیز به وضعیت قبلی خود بازمی گردیم.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای همچنین گفت: جا دارد که بابت حمایت های رهبر معظم انقلاب و تایید برجام، از ایشان تشکر کنم. این قول را هم می دهیم که در اجرای برجام، شروط مطرح شده را برای حفظ منافع ملی و حقوق مردم به صورت صددرصد رعایت کنیم.

عراقچی درباره تحریم ها نیز اظهار داشت: غربی ها در برجام متعهد شده اند که تحریم ها را به بهانه های دیگر، وضع نکنند. در تلاش هستیم تا نقاط ضعف برجام را با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به گونه ای پوشش دهیم که منافع مردم ایران دچار خدشه نشود.


کد مطلب: 451394

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/451394/شروط-رهبری-۱۰۰درصد-رعایت-می-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com