پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تقلای "مرکل" برای فرار از بحران پناهجویان

چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 451206
جدیدترین نظر سنجی موسسه اینسا نشان می دهد که محبوبیت مرکل و حزبش در سایه بحران پناهندگان همچنان روند نزولی و میزان رضایتمندی از حزب افراطی "جایگزینی برای آلمان" رو به افزایش است.
تقلای "مرکل" برای فرار از بحران پناهجویان
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از نشریه "بیلد"گزارش داد، جدیدترین نظر سنجی که به سفارش این نشریه آلمانی انجام گرفته است باز هم از کاهش محبوبیت مرکل و حزبش در سایه بحران پناهندگان که در هفته های اخیر شیب تندی پیدا کرده است خبر می دهد.

رئیس موسسه اینسا از رودند کاهش محبوبیت اتحادیه احزاب متحد مسیحی خبر داده و گفت: احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی در یازده هفته اخیر هر کدام هفت نفر از انتخاب کنندگان خود را از دست داده اند.

نظر سنجی اخیری که موسسه "اینسا" برای نشریه بیلد انجام داده است نشان می دهد که احزب متحد مسیحی در مقایسه با هفته گذشته یک درصد با کاهش محبوبیت مواجه بوده و ۳۷ درصد آراء شهروندان را کسب کردند.

حزب سوسیال دموکرات با نیم درصد افزایش محبوبیت ۲۵ درصد آراء را بدست آورد.

حزب چپ نیز با نیم درصد جهش ۹.۵ درصد آراء را بدست آورد. سبزها با نیم درصد کاهش ۹.۵ درصد آراء را کسب کردند.

در این میان حزب ضد یوروی جایگزینی برای آلمان از این شرایط سود می برد و با یک درصد افزایش محبوبیت نسبت به هفته قبل ۷.۵ درصد آراء را کسب کرد.

لیبرال دموکرات ها هم مثل سابق پنج درصد آراء را کسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *