چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
در جریان رزمایش مشترک ارتش؛

تست میدانی‌مدل ارتقاءیافته تک‌تیرانداز«باهر»

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 450681
مدل ارتقاءیافته سلاح تک‌تیرانداز «باهر»، صبح امروز در منطقه عمومی رزمایش مشترک محرم تست میدانی شد.
به گزارش جهان به نقل از قرارگاه رسانه‌ای رزمایش محرم، نمونه ارتقا یافته سلاح تک‌تیرانداز «باهر» صبح امروز در منطقه عمومی این رزمایش تست میدانی شد.

امیر سرتیپ دوم مسعود زواره‌ای رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش، در خصوص این سلاح گفت: تا یک ماه آینده سلاح پیشرفته باهر به‌صورت عملیاتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از تحویل سلاح باهر به یگان‌های عملیاتی خبر داد.

اجرای عملیات گردان‌های واکنش سریع متناسب با شرایط جنگی

بر اساس این گزارش، فرمانده تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد (نوهد) از اجرای عملیات گردان‌های واکنش سریع نزاجا متناسب با شرایط جنگی در جریان رزمایش محرم خبر داد.

امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی با اشاره به اینکه گردان‌های واکنش سریع باید قابلیت اجرای عملیات در شرایط مختلف جوّی و اقلیمی را داشته باشند، افزود: در این رزمایش طبق تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح، سناریو به یکان‌ها ابلاغ نمی‌شود و نیروها با توجه به شرایط و دستور سلسله‌مراتب، به‌صورت واکنش سریع خود را به منطقه رسانده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: این یکان‌ها از گذشته تمرین‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند و امروز سطح توانمندی‌شان با اجرای عملیات‌های غافلگیرانه سنجیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *