جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار تهران؛

درخواست تجمع از سوی بورسیه ای ها

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 450639
دانشجویان بورسیه با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار تهران خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع برای حل مشکلات خود شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دانشجویان بورسیه با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار تهران خواستار صدور مجوز جهت برگزاری تجمع برای حل مشکلات خود شدند.

متن این پیام به شرح زیر است:

احتراما نظر به اینکه موضوع بورسیه ها با وجود پیگیری های دانشجویان بورسیه، کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل ۹۰ و فوق همه این پیگیری ها ، رهنمود و فتوای مقام معظم رهبری ( مبنی بر اینکه به خیلی از بورسیه ها ظلم شد) ، تا کنون موجبات تمکین وزارت علوم به رای کمیسیون اصل ۹۰ را فراهم نکرده است. از طرفی همان گونه که مستحضرید پیگیری حقوق حقه دانشجویان بورسیه از طریق نهاد های بی طرف قضایی بر اساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به یک کمیته ذی نفع سپرده شده و حق دادخواهی مصرح در اصل ۳۴ قانون اساسی از این دانشجویان سلب شده است لذا با توجه به انسداد حقوقی در مسیر قانونی احقاق حق، ما دانشجویان بورسیه خواستار مجوز برای برگزاری تجمعی آرام با رعایت حدود و مقررات در چارچوبهای نظام مقدس اسلامی و قانون اساسی هستیم.

در ادامه این نامه خطاب به استاندار تهران آمده است: متمنی است با صدور مجوز برای این امر مهم ما را در احقاق حقوقمان یاری کنید. حسن توجه جنابعالی مزید امتنان خواهد بود. متعاقب اعلام نظر حضرت عالی ، مکان و زمان تجمع اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *