جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حضورنیروهای چهارگانه ارتش در یک رزمایش

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 450623
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش درغرب کشور با اشاره به استفاده ازتوانمندی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی در رزمایش محرم گفت: در این رزمایش ازتمام سیستم‌های سامانه‌ای استفاده می شود.
به گزارش جهان، امیر سرتیپ منوچهر کاظمی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا جهت ارتقا آمادگی رزمی یگان‌های نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، اقدام به برگزاری رزمایش واکنش سریع در استان کرمانشاه کرده ایم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور پیرامون نحوه برگزاری این رزمایش افزود: بر این اساس یگان‌های ما در منطقه به ویژه یگان واکنش سریع و همچنین نیروی هوایی و هوانیروز رزمایشی مشترک به همراه نیروی پدافند در استان کرمانشاه انجام می‌دهند.

وی بیان کرد:به لطف خداوند دیروز این رزمایش آغاز شده و ما اکنون در مرحله اقدام هستیم و تفاوت اصلی این رزمایش با سایر رزمایش‌ها این است که در راستای اجرای اوامر فرماندهی کل قوا تمام رزمایشات باید در شرایط حقیقی و واقعی اجرا شود.

امیر کاظمی در ادامه تاکید کرد: ما بر اساس دستور فرماندهی معظم کل نیروهای مسلح کلیه اقداماتی در مراحل مختلف رزمایش جهت ارتقا قابلیت یگان‌ها و کسب تجربه نیروهای جوان و نیز استفاده از تجارب زمان جنگ این رزمایش به صورت حقیقی و با آمادگی کامل طراحی و اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این رزمایش به صورت حقیقی اجرا هواهد شد و از تمام توانمندی نیروهای خود در سطح نیروهای چهارگانه ارتش اعم از نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی زمینی و در داخل نیروی زمینی از یگان واکنش سریع و هوانیروز و سایر یگان‌ها که در این رزمایش مورد نیاز ما هست استفاده می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد: در رزمایش محرم از تمام سیستم سامانه‌های خود جهت ارتقا آمادگی و همچنین تمام سامانه‌های موشکی استفاده می‌کنیم.

وی پیام این رزمایش برای دوستداران نظام را صلح و دوستی و امنیت عنوان کرد و گفت: دشمنان بدانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کمال اقتدار و آمادگی جهت اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *