پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

محاکمه در پرونده اخلال ارزی

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 450573
وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده اخلال ارزی از برگزاری ۱۰ جلسه محاکمه در این پرونده خبر داد.
به گزارش جهان، تاتایی وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده اخلال ارزی معروف به پرونده برادران «ر» درباره آخرین وضعیت این پرونده اظهار کرد: در ارتباط با این پرونده تا کنون حدود ۱۰ جلسه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد جلسه دادگاه، چهار جلسه آن به قرائت کیفرخواست متهمان اختصاص داشت که کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

تاتایی با اشاره به جلسه قبلی دادگاه که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد گفت: در این جلسه یکی از متهمان پرونده که موکل من نبود، دفاعیات خود را ارائه کرد و دادگاه همچنان ادامه دارد. البته هنوز تاریخ بعدی جلسه از سوی دادگاه تعیین نشده است.

به گزارش تسنیم، پیشتر حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه‌قضائیه درباره این گفته بود که در این پرونده پنج متهم که برخی از آنها کارمند بانک و برخی دیگر نیز دلال هستند، محاکمه می‌شوند.

به گفته وی در این پرونده برای تعدادی از متهمین هنوز کیفرخواست صادر نشده است.

معاون اول قوه قضائیه این را هم گفت که این پرونده دارای اوراق زیادی است و کارشناسی های مختلفی بر روی آن صورت گرفته و دادگاه آن ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *