جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله‌اشتباهی‌عربستان‌به‌نیروهای‌منصورهادی

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 450557
۳۰ نفر از شبه‌نظامیان طرفدار رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، عصر شنبه در حمله اشتباهی جنگنده‌های سعودی در جنوب یمن کشته شدند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، شاهدان و منابع بیمارستانی روز گذشته اعلام کردند، دست‌کم ۳۰ تن از نیروهای طرفدار «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن «به اشتباه» در حمله هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به یکی از مواضع آنها در جنوب یمن، کشته شدند.

این منابع افزودند: در این حمله هوایی که بین استان‌های «لحج» و «تعز» که درگیری‌ها بین شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی و نیروهای جنبش «انصارالله» از سپتامبر گذشته در جریان است، ۴۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ناظران می‌گویند با توجه به این رویدادها و حملات اشتباهی جنگنده‌های سعودی به مزدوران خود و منازل مسکونی، روشن می‎شود که بانک اهداف نظامی به آخر رسیده و شرایط برای سعودی‌ها سخت‌تر شده است و آنها یا باید جنگ را خاتمه دهند و یا ورود به عملیات زمینی را بررسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *