پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
دریادار فدوی در جمع خبرنگاران؛

برای پاسخ سخت و خشن آمادگی داریم

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 450508
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت:آمادگی پاسخ سخت و خشن به تهدیدات آمریکا و کسانی که به نیابت از آن در قالب گروه‌های تروریستی در کشورهای دیگر می‌جنگند، را داریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دریادار علی فدوی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سرلشکر شهید حسین همدانی که عصر امروز در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پس از آزمایش موشکی ایران، مقامات آمریکایی دوباره اظهارات ضد ایرانی داشته اند، پاسخ شما به این اظهارات چیست؟ اظهار داشت: شهید بهشتی جمله ای دارد که می گوید «آمریکا، از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». در تمام زمان ها این حالت وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: اگر قرار باشد ما به این حرف ها اعتنا کنیم هم اکنون انقلاب در این شرایط قرار نداشت.
 
فدوی در پاسخ به سوال دیگر  خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رزمایش های نیروی دریایی سپاه در چه تاریخی برگزار می شود، گفت: این رزمایش ها همراه برقرار است و امسال نیز یک رزمایش بزرگ خواهیم داشت.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در خصوص امنیت مرزهای آبی تصریح کرد: هیچ تهدیدی شامل مرزهای آبی ما نمی شود. مرزهای آبی، با مرزهای زمینی متفاوت است.
 
وی افزود: برای مقابله با تهدیدات آمریکا، آمادگی داریم و کسانی که به نیابت از آمریکایی ها در قالب گروه های تروریستی و یا کشورهای دیگر می جنگند، شکست خواهند خورد.
 
فدوی در خصوص پاسخ سخت و خشن نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: ما برای پاسخ سخت و خشن آمادگی داریم.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اصلی‌ترین منطقه در دنیا، خلیج فارس است، اظهار کرد: بنا به دستور و نیاز اقدامات مهم صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *