پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳
بهروان:

استفاده دایی از لفظ کلاهبرداری زشت بود

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 450345
مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید زیبنده نبوده که علی دایی از لفظ کلاهبرداری و مسائلی از این دست درباره تعویق دیدار پرسپولیس و صبا استفاده کند.
 
 
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درباره آغاز با تاخیر رقابت‌ میان پرسپولیس و صبای قم که قرار بود 18:24 برگزار شود، گفت: من از اینکه بازی با تاخیر آغاز شد متاسفم و عذرخواهی می‌کنم. ما برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نظر گرفته بودیم ولی متاسفانه برخی از دوستان بیشتر از زمان در نظر گرفته شده کارشان طول کشید و توجه نداشتند که روی همه دقایق حساب شده است و تاخیر و بی توجه قانون جای توجیهی ندارد.
 
او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات دایی و حملات او درباره تاخیر زمان دیدار پرسپولیس و صبا گفت: باشگاه پرسپولیس به احترام هادی نوروزی درخواست کرد که دیدارش با صبا عقب بیفتد و سازمان لیگ هم قانونا می‌تواند 24 ساعت، زمان بازی را تغییر دهد. زیبنده نبود که از لفظ کلاهبرداری و از این چیزها استفاده شود. دایی باید بداند که اگر با او هماهنگ نکرده‌ایم، با فرد دیگری در صبا برای تغییر زمان بازی صحبت کرده بودیم. به نظرم بخاطر نوروزی ارزشش را داشت که بازی عقب بیفتد و بهتر است کمی دوستان صعه صدر داشته باشند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بلیت فروشی این دیدار به خانواده نوروزی تعلق بگیرد، گفت: این پیشنهاد را یکی از دوستان ارائه داد و گفتیم که پیشنهاد بدی نیست. با این‌حال جا دارد که بگویم که هیچ بازی رایگانی نداریم و اگر یک بازی بخواهد رایگان باشد، باید مسئولان آن تیم درخواست کتبی بدهند و بررسی شود و اگر مقبول بود، عواید آن دیدار به آن باشگاه داده نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خود خواهی و خود بزرگ بینی از فرد فوران می کند به هیچ چیز جزئ پول فکر نم کند
Romania
این اقای بهروان چطور شده الان معلم اخلاق شده برا فوتبال,این بنده خدا یادش رفته که در یک دورانی چطوری با استفاده از نام علی دایی خودشو کشید بالا و شده الان اقای بهروان و شهروان.
...
Romania
رک و بی پروا حرف زدن را خودخواهی تعبیر نمیکنند هموطن.خدا رحمت کند شهید بزرگوار دکتر بهشتی را که فرمود:
من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی کاذب منافقانه ترجیح میدهم.