جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طعنه کاسیاس به رونالدو

جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 450305
کاپیتان سابق رئال مادرید زین الدین زیدان را بهترین هم تیمی خود معرفی کرد و از لیونل مسی به عنوان بهترین رقیب خود نام برد.
به گزارش جهان و به نقل از ایسنا  از روزنامه آس، ایکر کاسیاس و کریستیانو رونالدو از زمانی که در رئال مادرید با هم بازی می‌کردند رابطه چندان گرمی با هم نداشتند و گفته شد این دو باعث به وجود آمدن دو گروه پرتغالی و اسپانیایی در تیم رئال مادرید شده بودند. واکنش سرد کاسیاس به گلزنی رونالدو در یکی از بازیهای رئال یکی از اتفاقاتی بود که با انتقاد زیادی از سوی کاپیتان رئال مواجه شد ولی در آن زمان کاسیاس هرگونه اختلاف را با رونالدو رد کرد.
 
ایکر کاسیاس در گفتگو با روزنامه آس اسپانیا درباره بهترین هم تیمی و بهترین رقیبی که با آن روبرو شده است صحبت کرد ولی نامی از رونالدو نیاورد.
 
کاسیاس در گفتگو با این روزنامه گفت: خوشبخت بوده‌ام که در دوران فوتبالی‌ام با بازیکنان بزرگ زیادی هم تیمی بودم و باید بگویم که بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کردم و به آن افتخار می‌کنم زین الدین زیدان بوده است. او انسانی فروتن و جاه طلب بود و همیشه احترام زیادی برای بازیکنان رقیب داشت. او در پست خود نمونه بود و به نظرم بازیکنی وجود ندارد که در عرصه زیدان از او بالاتر باشد.
 
کاسیاس در ادامه درباره سخت ترین رقیبی که روبروی آن قرار گرفت گفت:‌ بی شک لیونل مسی سخت ترین رقیبی بوده است که روبروی آن قرار گرفتم. او بازیکنی کامل بود و نیازی به تعریف و تمجید ندارد و بدون شک یک کابوس برای هر دروازه‌بانی است که روبروی آن قرار گرفته است.
 
این دروازه‌بان اسپانیایی قهرمانی نهم این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را بزرگترین لحظه دوران بازیگری خود نامید گفت: بی شک برتری برابر بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا بهترین لحظه دوران بازیگری من بوده است. در آن دیدار با یک گل زیبا توانستیم به قهرمانی برسیم و این اولین قهرمانی من در اروپا بود که هیچوقت آن را فراموش نمی کنم.
 
او درباره بهترین مهار خود در طول دوران بازی خود گفت: بی شک مهار ضربه روبن در فینال جام جهانی 2010 یکی از بهترین اتفاقاتی بوده است که در طول دوران ورزشی من رخ داده است و این اتفاق را هیچوقت فراموش نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *