جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
با هدف دریافت حق پناهندگی تکرار شد

استقبال منافقین از حضور سلمان‌رشدی

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 450233
برخی اعضای گروهک تروریستی منافقین روز گذشته همزمان با افتتاح نمایشگاه فرانکفورت با در دست داشتن تصاویری از سلمان رشدی نویسنده مرتد و مورد تنفر مسلمان‌ها در جهان از حضور او استقبال کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ تحریم نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی ایران به‌نشانه اعتراض به حضور سلمان رشدی در نشست خبری این نمایشگاه با حاشیه‌های قابل تأملی مواجه شده است. در حالی که هنوز نمایشگاه کتاب فرانکفورت فعالیت خود را رسما‌ً آغاز نکرده است و تا ساعتی دیگر نخستین روز آن آغاز می‌شود،‌ از روز گذشته تعدادی از منافقین با در دست داشتن عکس‌های سلمان رشدی مقابل غرفه بسته ایران حضور یافته استقبال خود را از حضور این نویسنده مرتد که مورد تنفر مسلمانان جهان است، نشان دادند.
 
در سال‌های گذشته نیز جمعی محدود از این افراد در سومین و چهارمین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت با در دست داشتن پلاکاردهایی مقابل غرفه ایران حضور یافته و با دخالت پلیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت متفرق می‌شدند،‌ نکته جالب این ماجرا این‌چنین بود که این افراد عمدتاً با خود کودکانی را همراه داشتند که نشان از نیت پشت‌پرده این ماجرا که همان دریافت پناهندگی سیاسی از آلمان بود، داشت.
 
از دیگر حاشیه‌‌های جالب توجه ماجرای تحریم نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی ایران،‌ ممانعت مسئولان نمایشگاه از کشیدن نیمه دیوار مقابل غرفه ایران است،‌ قرار است نمایندگان مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از امروز بنرهایی اعتراضی نسبت به حضور رشدی در نمایشگاه فرانکفورت را در غرفه 200متری ایران نصب کنند.
 
این نخستین بار است که غرفه‌ای با این وسعت ساخته شده و در نمایشگاه فرانکفورت خالی می‌ماند و این موضوع موجب تعجب ناشران کشورهای دیگر و بازدیدکنندگان قرار گرفته و خواهد گرفت،‌ به این منظور قرار است مقابل غرفه ایران درباره عدم‌حضور ایران و چرایی آن به مراجعان اطلاعات کافی داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *