چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
مرحوم حاج قربان نوروزی؛

رزمنده 105 ساله دفاع‌مقدس! +عکس

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 450227
«حاج قربان نوروزی» اولین کسی بود که برای نماز شب و سپس نماز صبح بیدار می شد وبچه هایی که خواب بودن رو اول با صدا اگر بیدار نمی شدن یک پایشان را می گرفت و می کشید تا بیدار شوند.
به گزارش جهان به نقل از جام‌نیوز، حاج محسن هرمز زاده تخریبچی لشکر 5 نصر در مورد  مرحوم حاج قربان نوروزی بسیجی ۱۰۵ ساله از نیروهای واحد تخریب لشکر 5 نصر می گوید حاجی ساکن روستای عشرت آباد یکی از روستاهای نیشابور بود ، که بر اساس یک نذر همه ی سال به جز 4 ماه روزه بود. به گفته خودش نذر کرده بود تا از آب فرات نخورده یعنی تا نابودی صدام و پیروزی رزمندگان روزه باشد.

حاج قربان اولین کسی بود که برای نماز شب و سپس نماز صبح بیدار می شد وبچه هایی که خواب بودن رو اول با صدا اگر بیدار نمی شدن یک پایشان را می گرفت و می کشید تا بیدار شوند همه دوست داشتن که حاجی برای بیدار کردن شون اونها رو اینجوری بیدار کنه و خودشون رو به خواب می زدند محبوبیت حاجی در بین همه رزمنده ها زیاد بود او اولین کسی بود که صبحها در دوی صبح گاهی شرکت می کرد و با پرچم به دست جلودار ورزش صبح گاهی بود حاجی بعد از جنگ هم لباس بسیجی رواز تنش بیرون نکرد. 


شادی روح حاج قربان نوروزی صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *