شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

۲۰۸۸۶ خودرو وارد کشور شد

پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 450156
در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۲۰هزار و ۸۸۶ خودرو به‌ارزش ۴۹۶میلیون و ۹۴۲هزار دلار معادل روزانه بیش از ۱۱۲ خودرو به کشور وارد شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در ۶ماهه ابتدای سال جاری ۴۹۶ میلیون و ۹۴۲ هزار دلار به‌تعداد ۲۰هزار و ۸۸۶ خودرو به کشور وارد شده است که این رقم از لحاظ تعداد ۵۷ درصد، ارزش ۴۸ درصد و از لحاظ وزنی ۵۳ درصد کاهش داشته است.

در شهریور ماه سال جاری نیز روند کاهش واردات خودروی وارداتی ادامه داشته است، به‌طوری که در این ماه ۳هزار و ۳۰ خودرو با وزن ۵هزار و ۳۱ تن معادل ۷۴ میلیون و ۸۲۵ هزار دلار به کشور وارد شده است. بر اساس آمار منتشر شده گمرک، کاهش واردات خودرو در شهریور ماه ۷۰ درصد از لحاظ تعدادی، ۶۷ درصد از لحاظ وزنی و ۶۲ درصد از لحاظ ارزشی کاهش یافته است.

بنا بر این گزارش، در شهریور ماه سال جاری با وجود اینکه میزان واردات خودرو ۷۰ درصد کاهش یافته است در این ۳۱ روز، ۳هزار و ۳۰ خودرو معادل روزانه ۹۸ خودرو به کشور وارد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *